A kéthengeres Opel-motor csak vicc volt
Már nagyon hiányzott az Opelnek az új motor, kevesebb hengerrel nem, többel viszont készül majd az új, szentgotthárdi gyárban.
Már nagyon hiányzott az Opelnek az új motor, kevesebb hengerrel nem, többel viszont készül majd az új, szentgotthárdi gyárban.
Dustert és Sanderót is csinálnának a maguk módján, bár a stratégia kissé zavaros.
Esedékes az olajcsere, kopik a motor
Friss jogsihoz keresek autót. Könnyen fenntartható és olcsón tankolható legyen.
Németországban majdnem kétszer annyi F12-es Ferrarit adtak el, mint Amperát. Valószínűleg szép csendben lehúzzák a rolót.
Az alkatrész, amire egész Európában várnak, és sehol nem kapható. Nyugi, utángyártott sincs.
Lehet szépeket fotózni vagy ütős szöveget írni, de a vírusvideónál nincs jobb.
Értem én, hogy downsizing, de végül mindig kiderül: inkább egy jó dízel kell bele.
Elég meglepő döntéseket hozott a GM: kusza formatervet és még kuszább motorválasztékot kapott az új Corsa.
Amiről a külső nem árulkodik: közel hétszáz lóerős szörnyeteget építettek a németek.
Az autó vezetőjét fejsérülésekkel szállították kórházba.
Több tucat halott, tíz éve elhallgatott hiba, hónapok óta tartó vizsgálat és egy nyegle multi, amely most joggal retteg.
Nem zár be a központi zár se
Vajon miért agyagból faragják ki a legmodernebb autó formáját is? Azt mondják: az emberi kéz csodákra képes.
Rossz esetben egy csavarhúzóval is indítható
Már nincs messze a bemutató, így reklámfotózás közben a kémfotósok is elkapták a régi-új kiskocsit.
A rejtélyes dobozka a műszerfal alatt.
Hosszú hétvégés kirándulásunkat ott hagytuk el, hogy János várából továbbindultunk.
Hogy milyen a legújabb Opel? Gőzöm sincs, fel nem ismerném az utcán. De százhússzal, kanyarban, eléggé okés. Riport egy szigorúan titkos Corsáról.
Szerintem mindenki szokjon le annak elemzéséről, hogy egy autó mire való. Ha sikerült, üljenek bele az Opel Mokkába, akkor talán tetszeni fog.
Vadonatúj műszaki alapokra épül a következő generáció, amely várhatóan jövőre érkezik.
Átlag harminckét millió forint jut majd minden dolgozónak, plusz az egyéb járulékok Bochumban.
Sokféle Astrám volt már, a következő autón viszont elgondolkodtam. Legyen inkább Ceed, esetleg i30?
Megnéztük, megtapogattuk. Nemcsak a mi kiváltságunk, bárki megteheti ezt holnap.
Bochumban 3300 dolgozót tesz lapátra az Opel, de nem üres kézzel.
A vele egyidőben megjelenő Golf GTi konkurensének szánták. Az összes korabeli hirdetésben agresszív sárga-feketében, esetleg fehér feketében jelent meg, ami a sportosságot volt hivatott hangsúlyozni.
Videós biznyák, piros lámpás gyorsulás, farmerdzseki. A Manta visszarepített a kilencvenes évekbe.
Vágytunk rá ezerrel, aztán lenéztük, majd elfelejtettük teljesen. Ami maradt, az mára a vágy titokzatos tárgya lett. Ilyet is gyártott Rüsselsheim?
Áprilisban kirándulni mentünk.
Ennyire markáns autót hosszú évtizedeken át nem gyártott az Opel. És akadt, akinek van hozzá személyes kötődése is.
Akkor néz az ember egyterű után, amikor a gólya elrepül a ház fölött. De mi a jobb: a sok ötlet, vagy a nagy méret?
Volt idő, amikor az Opel Astrába V8-as motort szereltek. Majdnem DTM-et nyertek, sőt, majdnem lett belőle utcai modell is.
Három Opel futhat az ausztrál márkanév alatt, elsősorban a fiatalokat céloznák meg.
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
Úgy néz ki, hamarosan elkészül az Opel Agila házon belül fejlesztett utódja.
A kis német cég bő negyven éve azzal lett ismert, hogy Opelekből faragott luxusautókat. Most is ezzel próbálkoznak.
Az idén több autógyári tréfamester is úgy érezte, a focival érdemes viccelni. Nézzük, mi sült ki belőle.
Főleg a vállalkozások vásároltak be Opelekből.
Ausztrália után Kínában is bebizonyosodott, hogy egy új piac meghódítása nem megy egyik napról a másikra.
Valószínűleg érdekesnek szánták, de inkább furcsa lett a Trafic-Vivaro páros új generációja.
A néhány hete bemutatott OPC Extreme-et természetes környezetében, a versenypályán nyúzzák.
Ha minden igaz, a tavalyi Monza tanulmány stílusa köszön majd vissza az Opel legnépszerűbb modelljéről.
Százötven lóerő egy ekkora autóban ritka jó érték – természetesen turbómotorból jön.
Az Opel sportrészlege összeszedte minden műszaki tudását – ennek eredménye az Extreme.
Az Opel túrabakancsba öltöztette eddig ridikül-kiegészítőként forgalmazott kiskocsiját. Vajon bejön?
Tavaszra megjön az első olyan változat, amelybe már korszerű motor is jutott.
Egy pánikszobának nincsenek kerekei, és ritkán szép. Ez az Insignia mégis az, ráadásul néha előzékenyen pánikol a sofőr helyett is. Valószínűleg sosem fogjuk a forgalomban látni.
Elődje előkelő helyet foglal el a hazai importautó-listán, naponta kérdeztek róla idegenek és én nem értettem, miért?
Az OPC Extreme-nél gyorsabb utcai Astra eddig még nem volt. A koncepciót hamarosan bemutatják.