A Ustream lehet az első, milliárdért felvásárolt magyar startup
Felvásárlási célpont lehet a magyar kötődésű cég, forr a levegő a videostreaming technológiák körül.
Felvásárlási célpont lehet a magyar kötődésű cég, forr a levegő a videostreaming technológiák körül.
Az ég felhős lesz, néha sütni fog a nap, de az is lehet, hogy esik majd. Elő a gumicsizmákkal!
Egyenesen a Kobuci kertből.
Szerdán már nem fog beférni a Kobuci kertbe, úgyhogy a fotelből élvezheti a műsort.
A monitor elől sem kell felállni, elég csak klikkolni.
A Hurts vagy az MGMT koncertjét otthonról is követheti online.
A nemzeti park bekamerázott fészkét több ezren figyelték online. Még két tojás van.
Bostonban, New Yorkban és San Franciscóban öt magyar startup alapítói, alkalmazottai és szakértők mesélnek a világpiacra kilépés receptjéről. Öt részes sorozatunk egyben!
Az ISS asztronautái hat órán át melóznak az űrben, a NASA-központ méla unalommal figyeli őket.
De azért ne legyünk hipszternácik. És nem kellenek a seggfejek. Így csinálják a legjobb magyar cégek.
Bárki, akinek nincs jogsértő videója, és a fiókját visszaigazolta. Reszkess Ustream és Twitch.tv!
A startup-bizniszben is pályák követik egymást: a Prezi most 27 millió felhasználónál jár, a végső célja 2 milliárd. A befektetők is ezt mondják, hogy muszáj nagy léptékben gondolkodni.
Nem nagy varázslat startup-céget alapítani, csak ötlet és hit kell hozzá. Ha elbukik az ember, még mindig jobb, mintha egész életében azon keseregne, mi lett volna ha.
Nem nagy varázslat startupcéget alapítani, ötlet és hit kell hozzá. Ha elbukik az ember, még mindig jobb, mintha egész életében azon keseregne, mi lett volna ha. Startup-túra, hatodik rész.
Anka Márton Plus/4-en kezdett programozni, cége a LogMeIn ma évi 150 millió dolláros bevételével a legnagyobb magyar gyökerű amerikai startup. Startup-túra, negyedik rész.
Anka Márton Plus/4-en kezdett programozni, cége, a LogMeIn ma évi 150 millió dolláros bevételével a legnagyobb magyar gyökerű amerikai startup. Startup-túra, negyedik rész.
Startupokról szóló sorozatunk harmadik részében azt a kérdést tettük fel interjúalanyainknak, hogy hol élnének szívesebben, az Egyesült Államokban vagy Magyarországon. Az első részben a startupok hitvallását mutattuk be, a második részben pedig a munkához és partizáshoz való viszonyukat.
Országok mérkőzése a magyar startupok szemszögéből: vajon maradnának Amerikában, vagy inkább hazajönnének? Filmünkből kiderül.
Az Egyesült Államokban meglátogattuk azokat a magyar cégeket, amelyek termékeit már most több tízmillió ember használja. Startupokról szóló sorozatunk első részében cégalapítók, alkalmazottak és szakértők beszélnek arról, hogy miért vágtak bele, és hogyan kell kilépni a világpiacra.