Meghalt az MSN, éljen az MSN!
Részben eldobja a Bing márkanevet a Microsoft, androidos és iOS-es appokkal jön.
Részben eldobja a Bing márkanevet a Microsoft, androidos és iOS-es appokkal jön.
Jócsajokkal reklámozza termékét az Akrobatx gárdája, nehogy a mellre figyeljen, nem az a lényeg!!
3 milliárd forintot szánnak márkaépítésre.
Sosem találják ki, melyik cég előzte meg.
Úgy dolgozik az erotikaiparban, hogy sosem volt közönséges, ha valaki tudja, milyen fehérnemű kell egy nőnek, akkor az ő.
Hülye Frappuccino és Ostoba Jegeskávé az itallapon, senki sem tudja, hogy ez most vicc-e.
Azt hitte, azért kedvel valaki egy márkát a Facebookon, mert tényleg szereti? Nem feltétlenül.
Akkor is megvesszük az olcsóbbat, ha tudjuk, hogy hamis.
A Rába és a Pick kapták idén a MagyarBrands elismerést, de jól szerepelt a közmédia is.
Amikor egy fiatal lány rájött, hogy anyjának mellrákja van, eszébe jutott, hogy hányan érezhetnek ugyanúgy, mint ő.