Hülye név, jópofa autó
Nyilván a magyarokat nem kérdezték, amikor kitalálták, mi legyen a Captur és a Koleos közé csusszanó Renault-szabadidőjármű neve, de ettől még...
Nyilván a magyarokat nem kérdezték, amikor kitalálták, mi legyen a Captur és a Koleos közé csusszanó Renault-szabadidőjármű neve, de ettől még...
Mi történik itt? Ezek nekimennek a Ferrarinak? Komolyan gondolják? És egyáltalán: hogyan kerülünk mi ide és miért nem örülnek annak, hogy fotózunk?
Van gyorsabb, menőbb, megbízhatóbb, de olcsóbb nemigen. Miért?
Sokat hallani az ilyen motorok túlzott olajfogyasztásáról.
Nem túl jó jel a Red Bullnak.
Kezdődnek a gondok az átállással. A Renault már taktikázik, úgy tűnik, a Honda lehet a nagy vesztes a Forma-1-ben.
Felröppent a híre, hogy platóst csinálna a Renault. Házon belül van is alap: a Nissan Navara.
Érdemesebb kicsit többet adni?
A Kadjar csak a kezdet volt: további négy újdonságot ígérnek az idei évre.
A Captur után itt a második Renault szabadidő-autó – a nehezen értelmezhető név formás középkategóriás modellt takar.
Volt egy időszak, mikor pl. fékezésnél visszaváltott benzinre, de egy akkucsere megoldotta akkor a problémát: alacsony feszültség hibakóddal volt tele a tároló.
Alig van valami a 2014-es motorból a 2015-ösben.
Márciustól bárki ki is próbálhatja az együléses csodát, méghozzá teljesen ingyen.
Érdemes lenne-e 5w40-es, fél- esetleg fullszintetikus olajat használni?
Öt futamot nyerne idén a márka, legalább.
A Qashqai francia megfelelője a Kadjar nevet viseli majd, és heteken belül megismerhetjük.
Érdemes lehet az ajtókban lévő két hangszórót lecserélni valami alsó kategóriás bolti párra?
Alapjáraton egyenetlenül jár a motor, dadog, buhog
A könnyű, egyszerű és olcsón gyártható modell nagyjából a Clio használati értékét nyújtja majd.
Első ránézésre simán összekevernénk a Renault Twizyvel, bár a kínai klón egy kicsivel fejlettebbnek tűnik.
Merész, de a korábbi eredmények láttán nem irreális cél az első tíz.
Nem elég a drágulás, a Nissan és a Renault bizonyos típusokból nem is szállít a rubel miatt.
Meglepetésre a román terepjáró egy változata is felbukkan az idén a dél-amerikai Dakar mezőnyében.
Köszönöm, jól vagyok - mondta a fiatal nő, miután a vonat leszakította a kocsijának elejét.
Hallottam, hogy 2-3 hónap után zselésedik az üzemanyag és tönkreteszi a benzincsövet
Vajon kapsz ezen a szinten autót a családnak? Ha igen, van-e olyan, amelyik nemcsak szükségmegoldás, de szívesen haza is vinnéd? Nagy kérdések kis gúnyában.
A franciák új hajtási megoldásai közt van kéthengeres, kétütemű, dupla feltöltős dízelmotor is.
Az olaszok találtak egy rést a motorszabályzatban.
A villanyautók piacát uralják, a Nissan Leafet pedig egyelőre nem lehet lenyomni.
Teherautóval és kamionnal ütközött egy Renault, lezárták az 5-ös főutat a helyszínelők.
Úgy néz ki, a munkamegosztás után a házon belüli versengés korszaka jön a Renault-Nissanon belül.
Élményautó szinte bármiből lehet, ha értő kezekbe kerül. Igen, még a Twizibyől is.
Nagyon nagyon sok üzemanyagot fogyaszt, 3000-es fordulat alatt nagyon nehezen megy.
Nemrég lemerült az aksija Renault Megane típusú autómnak, vettem egy másikat, most az autó szépen megy de a rádió lekódolta magát
A Merci idén kötheti az ebet a karóhoz, de a Ferrari és a Renault egy év múlva kamatostul vághat vissza.
Esetleg a gáz üzem alatt folyamatosan nyomást gyakorló üzemanyag szivattyú a hibás?
Már-már alternatív Nissan Navarának tűnik, pedig csak egy Dacia, platóval.
A Renault egyik vezetője szerint egy dízel-Clio áráért kínálhatnák legkorszerűbb modelljüket.
Valójában sokkal több autót gyártottak 2004 óta, de egy részükből Renault lett.
A tizedik évad épphogy befejeződött, máris elkezdődött a 2015-ös World Seris by Renault.
A 130 km/h elérését már nagyon rég éreztem ekkora fegyverténynek, de kit érdekel? Még a hibái is szerethetők.
A minap láttam, hogy a bal első gumim belső fele szinte tükör sima.
A kijelzőn a benzin fogyasztás 10,5-7 L között mutat
Úgy tűnik, az Espace-őrültekből nem lehet már megélni, ezért aztán született egy olyan Espace, ami meg tudott lepni. Pedig tudtam, hogy nagyon más.
Vajon Karotta elégedett a legújabb, rettenetes Renault-jával? Assur a gyári fogyasztási adatokról, Winkler a maratonisták szuperpempőjéről.
A kürtje olyan halk, hogy a kerékpárosok sem hallják, pedig errefelé sok van belőlük.
A legrégebbi egyterű legújabb generációjának bemutatására készül a Renault – most megnézhetjük milyen lesz.
Bár valóban jól mutat, az új Twingo sokkal inkább azért érdekes, mert a gyökereitől kiindulva más, mint a többi mini. És ez rettentő vonzóvá is teszi.
Most válik világossá, mit is jelent majd az Initiale Paris a Renault kínálatában.
Fékhiba miatt Cliókat és Kangookat javítanak.
A Volkswagen XL1 már nincs egyedül alacsony fogyasztásával: a Renault Eolab is elmegy egy liter benzinnel száz kilométert.
A Zoé és a Fluence Z.E. nem lett igazán sikeres, de új partnerével új értelmet nyerhet a Renault villanyautó-programja.
Nincs ennél hitelesebb történet, a tulajdonos kitálal. Kárpótol a kis fogyasztás a bődületes szívásokért?
Nem lehetetlen, hogy hamarosan Renault-ként is talákozunk az új luxusmodellel.
Hogy minél később jelentkezzen újra a probléma elvileg az üzemanyag minősége lenne az egyik kulcs.
Igazi meglepetés, hogy a Nissan első embere, a brit Andy Palmer az Aston Martinnál folytatja. Nem ő az első, aki új munkahely után néz.
A Renault nem titkolózik tovább, egy csomó, eddig elhallgatott részletet közölt új kisautójáról.
Van egy kis csalás a dologban: a sárga-fekete fényezés alatt a középmotoros francia csoda igazából olasz és japán.
A Renault nem adta meg az elsőbbséget, az ütközés erejétől a furgon felborult és a rakománya szétszóródott az úttesten.
Ukrán nyergesvontatóval ütközött a 3-ason.