Mekkora alufelnit tehetek a 206-osra?
Mekkora az ideális et szám ehhez az autóhoz?
Mekkora az ideális et szám ehhez az autóhoz?
Ön szerin fel tudom használni a fenti C-s téli abroncsot az új kocsihoz?
Előjele nem volt, külföldön vagyok az autóval.
Általában egy tartósan magasabb fordulatról visszaesve, vagy hosszabb út után ha visszaesik a tempó, fulladozik az autó
A Zafira felejtős, a japánokat kilőttem, de még így is nagy a választék.
A franciák kisautója kevésbé lesz bulldog-szerű, és a motorválasztékát is hozzáigazítják a szigorúbb normákhoz.
Otthon elvégezhető a hűtőfolyadék cseréje?
A vezető oldali ülésnél a gumiszőnyeg alatt tiszta vizes.
Lassan, de biztosan araszol a PSA az utóbbi évek legjobb forró ferdehátúja felé, ami talán a Mégane RS trónját is elbitorolhatja. De ez még nem az.
Odavertünk a németeknek, szlovákoknak és 53 másik nemzetnek is. Meghívtuk a bajnokokat és nehéz kérdéseket kaptak a Peugeot-ról. Muszáj voltak válaszolni.
A Peugeot motorgyártó részlegénél többségi tulajdont szerzett az indiai vállalat.
Nincs a Peugeot-nak jelenleg nagyobb személyautója, talán ezért is kellene jobban lépést tartani a konkurenciával. Megpróbálták.
Egy pezsgőszínű Peugeot 307SW-t keres a rendőrség, tanúk jelentkezését is várják.
Ki szeretném kötni, hogy ne keljen beírni a 4 jegyű pin kódot
Dávid mindjárt harminc, nem aprópénzből akar első autót. Igényei átlagosak, működnek nála a sztereotípiák.
Csakhogy a Peugeot dizájnstúdiója már két éve elárasztotta a világpiacot.
Jelenleg olajcsere előtt állok, ezért kiváncsi volnék véleményére
Úgy néz ki, Baszkföldön új sportág üti fel a fejét. Kell hozzá két öreg autó, és két baltás őrült.
A kínaiak kedvéért nyúltak hozzá a Peugeot 508-hoz, de mi, európaiak is jól jártunk: tele rakták high-techhel.
Előtérbe kerülnek a 308R-hez hasonló projektek. De vajon mi lesz az RCZ-vel?
Quartznak hívják, és a vázlatok alapján fura szabadidőautó-kupé öszvér, elképesztő erővel. Papíron legalábbis.
A baleset a Soroksári úton történt Budapesten, egy súlyos sérültje van.
Közönséges 208-asnak látszik néhány fura részlettel, de ultrakönnyű, és igen hatékony.
A Peugeot eddig a 308-as polgáribb változataira koncentrált, de most itt a gyors GT, méghozzá rögtön kétféle, igazán erős motorral.
Maradnék a kategóriában, de megbízhatóságra és nagyobb vezetési élményre vágyom. Mindenképp szívó benzines legyen.
Ez végre annyit fogyaszt, amennyit a számítógép mutat – és keveset mutat. És a HDI piszok erős.
Ha csak egy dolgot nézel meg a francia autón, ez legyen az: egy aljas, sunyi ellenség, amit a legtöbb Peugeot- és Citroën-tulajdonos már ismer.
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet?
Modern platform, modern motor, francia komfort és kényelem. Csúcstámadás a Peugeot-tól. És nem is reménytelen, most már csak a vásárlókat kell meggyőzni.
Összeeresztettünk egyből két kis Peugeot-t, fürödtünk is a francia örömökben. Most már értem, miért szeretik ennyire.
A Peugeot a villanyoszlopnak csapódott, az anyósülésen utazó férfi életét vesztette.
Még három éve sincs meg az 504-esem, két éve használom is, de már úgy tűnik, mintha legalább egy évtizede együtt lennénk.
Újabb részletek derültek ki a 2008 DKR-ről, amelyet a jövő év első napjaiban vetnek be.
Erősebb, gyorsabb, keményebb lett. És úgy néz ki, mintha az ördög hétvégi autója lenne.
Egy új Peugeot 208asom van, gázosítanám. Szabad-e, lehet-e?
Gyula fotózott egy fura szerzetet Kecskeméten. Csikós megválaszolja, mi is az.
Egy határozott lépés az önálló egyéniség felé az új fazonú 508-as.
Mondja a szerelő, a férjem pedig nagyon hallgat rá. Én viszont egy régebbi Focust szeretnék.
Valami forrásban van az Év Autója szervezet hűvösnek tűnő kérge alatt – újabb változások jöttek 2014-re. És közben egy rakás, teljesen más, iszonyú érdekes dolgot megtudtam.
Eltűnik harminc centi és két ajtó a 2008-asból, de legalább olcsóbb lesz ezer euróval.
A cégvezetőjük szerint már ők is gyártanak műszakilag olyan jó autókat, mint a németek.
Az új stratégia kivitelezéséhez új igazgatót neveztek ki a francia márka igazgatói székébe.
Milyen lehet vajon, ha az ember csak használja az autóját hónapokon át, és nem kell hozzányúlni? Egy-egy olajcsere, esetleg fékbetét, ha eltömődik a pollenszűrő, már nagy esemény.
Nem először hallunk erről a lehetőségről, de most talán be is következik.
Meglepően összeszedett külsejű gép lett az új 408-as, amely tágas családi autónak ígérkezik.
Hátsókerék-hajtású apokalipszis-buggyval térnek vissza a franciák, amely a 2008 DKR nevet kapta.
A Peugeot megmutatta, mivel indul 2015-ben.
Kiderült, mit tervez a Peugeot-Citroen a túlélése érdekében. Nem lesz könnyű.
Különösebb előjelek nélkül lángolni kezdett egy Peugeot a 20. kerületben, de a tűzoltók a közelben voltak. Így sem igazán úszta meg.
Ha valami, hát ez a kivitel billentette át sok COTY-szavazó fejében a Peugeot felé a mérleg nyelvét, amikor első helyre hozta ki a 308-ast az idei szavazáson. Mert ez tud valamit.
Talán vége lesz a francia gyártó unalmas korszakának – legalábbis ez a négyajtós kupé reményt kelt.
A könyv azt írja, hogy a váltócserét a hátsó ülőlap kiszedésével kell kezdeni.