Nyomorogjon más a buszon, te legyél csak az élet császára
Az indiai reklám a nyomorgás helyett a saját tömegközlekedést ajánl: egy 100 köbcentis motort.
Az indiai reklám a nyomorgás helyett a saját tömegközlekedést ajánl: egy 100 köbcentis motort.
Tesztelje le, hogy ismeri-e melyik márkának mi a szlogenje.
Az Adblock Plusnak ott a székhelye, lapkiadók perelték. A júzereknek joga van dönteni.
A régi hirdetések szövegei nem finomkodtak.
A régi hirdetések szövegei nem finomkodtak.
A Videoton tulajdonosa a hirdetési piacra is belépett, és megvette az Esmát.
Az Esma Zrt. iránt egy Orbánhoz közeli kör érdeklődik, talán, mert törvénymódosítást sejt.
Az üzletlánc egy ideje nagyszerű reklámokkal támad, de ez a mostani letaglózó lett.
Az biztos, hogy ezeken a reklámfotókon nincs zokni tömködve az alsógatyájába.
Az orosz Tittygr.am csúcsra járatja a szexizmust, nők dekoltázsán lehet reklámfelületet vásárolni az oldalon. A modellek napi 25 ezer forintot kapnak.
A Dove videója érdekes dologra mutat rá, arra, hogy mennyire kegyetlenek vagyunk magunkkal.
Nem mintha bármi indok kellene ehhez, de most épp saját kozmetikumait reklámozza így.
Mi csak keressük az állunkat, kedvenc trash celebünk megint hatalmasat virított.
Álljon készen a meglepetésre, szólt a szlogen. Órákon belül eltávolították szinte az összeset.
Ez a kétperces kisfilm rajongókra és borzongókra osztotta a szerkesztőséget. Ön menne, vagy nincs az a pénz?
Huszonöt éve választottunk először szabadon. Az ország akkori lelkesedését mára apátia váltotta.
A svéd márka állítólag fiktív neo-náci zenekarok logóit használta legújabb férfikollekciójában - egyes darabok már nálunk is kaphatók.
Ha nem hiszi el, nézze meg itt, vagy saját szemével, a soroksári Tescóban.
A tévébe is jöhetnek a személyre szabott, célzott reklámok, mint a neten. Már tesztelik a rendszert.
Az énekesnőt piros ruhában, kólásüveggel fotózták, de annyira jók a lábai, hogy szinte csak azt lehet nézni.
Nem lehet büntetlenül azt mondani, hogy csak ez vagy az van a gyógyszerben, mikor nem is.
Itthon egyik tévéadó sem vállalta be élő adásban a nőket sújtó erőszak elleni kampányt, a grúzok viszont megcsinálták.
Öltönyben kereket cserélni? A Martininél tudják, mi az urizálás.
Egy költöztetőcéger reklámoz, korábban ennél merészebb plakátokat is engedélyeztek.
A Samsung megcsinálta a világ legjobb reklámját, egyben egy siket, török férfi talán legjobb napját. A reklám végére mindenki sír, ön is ezt fogja tenni.
Azonnal szeretnénk egy olyan epilátort, amitől ilyen lábunk lesz!
Egészen érdekes reklámmal népszerűsítik az új Fabiát a csehek.
A bántalmazott nő sebei annál gyorsabban gyógyulnak, minél több ember nézi meg őt.
Kolléganőjévé retusálták a szép színésznőt a Dior kampányában. A többi kép azért szép.
Viccesre sikeredett a Justin Bieberről készült legújabb videó.
Viszont kiderült mi az üzenete Vadai, Molnár és Vágó István gitározásának.
Az egyhetes kampány végére óriásira duzzadt a sor a Kálvin téren, ahol aki kért, kapott enni.
Volt idő, amikor még az egészségügyi dolgozók is tiszta lelkiismerettel dohányoztak.
Volt idő, amikor még az egészségügyi dolgozók is tiszta lelkiismerettel dohányoztak.
Ebben a zseniális szívatásban a fiatalemberek nem tudják, hogy a hölgy igazából kaszkadőr.
És ebből csak 2700 cég, a többi önkormányzat, egyház vagy alapítvány.
Idegesítően sokszor jön elő hirdetés az okostévén. Elvileg csak az ausztráloknál.
Az Adidas öltöztetett állatbőrbe három Carrerát, hogy aztán sportolóknak adják. Bűzlik a dolog, ugye?
Ne hagyja ki ezt a reklámot, amiben állatok barátkoznak és cukiskodnak egymással.
Katy Perry legújabb videójában valóságos kaméleonként szerepel. A rajongók imádják az új külsőt.
Katy Perry legújabb videójában valóságos kaméleonként szerepel. A rajongók imádják az új külsőt.
Így reklámozott étrend-kiegészítőt a Schwabe, a GVH a magyar céget és az anyacéget is bírságolta.
A Super Bowl alatt adták le, és egy halott kisgyerek beszél benne.
Nem olcsók, nagyon nem hatékonyak, mégis mindenki róluk beszél a meccs után: ezek voltak a 2015-ös Super Bowl legjobb reklámfilmjei.
Ha ön ezt a munkahelyén olvassa, és nem tudja megnézni a videót, akkor összefoglalom szóban: képzelje el a Fast and Furious motoros változatát egy percben, egy bangladesi pályakezdő rendező átiratában – na, pontosan ilyen ez a reklám!
A sisak nélkül motorozó hősünk fenyegető telefont kap, és egy szőke kislány élete a tét.
A 18 év alattiak kevesebbet, az 50 felettiek többet ültek a tévé előtt 2014-ben, mint egy évvel előtte.
A kanadai oktatók azt mondják, úgy árulják az iskolát, mintha csak valami sör lenne: smároló, szexi fiatalokkal. De hol itt a probléma?
A Volkswagen tudja, mi kell a férfinak, akire villanyautót kényszerít az autóipari evolúció.
A Nikon reklámoz a két szuperdögös apukával, akik továbbra is nagyon boldogok ötösben, a három gyerekkel.
A legenda még egy harminc évvel ezelőtti telefontípust is el tudna adni.
Tombol Amerikában a puliőrület, most éppen a Dr. Peppert reklámozzák vele.
Nem is lehetett másra figyelni, pedig a modell most sampont reklámozott, nem lábápolót.
És a fekete kis cukiságot úgy állítják be benne, mint valami egyedi és különleges dolgot. Amit először mindenki utál.
A három filmes mellett még Brad Pitt is feltűnik minden idők legdrágább reklámfilmjében.
A terv az volt, hogy minden amerikai érem után ingyen Big Maceket osztogatnak. Csak azzal nem számoltak, hogy a szovjetek bojkottot hirdetnek, és szinte mindent az USA nyer.
How much is the fish!?!? HYPER! HYPER! És a lényeget mar tudja is. Persze azért nézze meg a reklámot is!
Még mindig a Coca-Cola kamionjaitól kerül hangulatba? Vagy jobban szereti a cuki kisállatos reklámokat, amiken tuti bőgni fog?
A Victoria's Secret dögös fehérneműmodelljei nem mozognak túl otthonosan pizsamában. Kattintson az év legbénább karácsonyi reklámjáért!
Robotgyerekkel próbálják szemléltetni a Sonata újdonságait. Nem biztos, hogy jó ötlet volt.
Egy reklámkampány fotói verték ki a biztosítékot, igazából érthetetlen okból.