Sokan voltunk, de elegen!
Az Oldtimer Premier mérete nagyjából megduplázódott a tavalyihoz képest, ezt már sejtettük a regisztrációk száma alapján, de más ezt élőben megtapasztalni.
Az Oldtimer Premier mérete nagyjából megduplázódott a tavalyihoz képest, ezt már sejtettük a regisztrációk száma alapján, de más ezt élőben megtapasztalni.
...ha szétdriftelted az agyad a Faluvégi Faroláson, ha zsong a fejed az Oldtimer Premier megszámlálhatatlan mennyiségű, zagyva, régi autójától ...
A Kia Sorento kamerarendszere négy kamerából áll: egy az első embléma alatt, egy a rendszám fölött, kettő pedig a tükrök alján.
A Polo Storico munkatársai mindenben igyekeznek segíteni a klasszikus Lambók tulajdonosainak.
Eredeti állapotban megőrzött, veteránkorú Trabant 601-est nehéz találni, pláne nem egy olyan ritka változatot, mint ez itt.
A faros Ikarus mindenkinek távolsági Volán-járatként van meg, hiszen ezek a buszok városi használatra alkalmatlanok voltak. Ám ennek az állításnak csak a fele igaz.
Ránézésre csak egy motorizált bicikli, valójában viszont kora egyik legdurvább gépe talált új gazdára.
Lehet azon vitázni, hogy korszakalkotó jármű volt-e a Zastava 1100 Confort a maga idejében, de az biztos, hogy ezt a példányt imádja valaki.
Richard Ramsey em bírta tovább a kettős életet, és idős kora ellenére vállalta a fájdalmas műtéteket.
A 3D nyomtatóval készült motor úgy néz ki, mint egy motor alakú medúza, vagy egy halott CB500 szelleme.
A kémkedésért elítélt egykori tengerészgyalogos azt kéri Obamától, hogy ne feledkezzen meg róla.
Hogyan kerülhetett a hetvenes évek elején Magyarországra egy teljesen új Volvo mindössze egy ezerkettes Zsiguli áráért? A dollárért vásárolt autónak különös története van.
Kevesebb mint kétezer készült belőle, ezek közül az egyik most eladó. Persze méregdrágán.
Sok egyéb mellett azért jó totalcaros újságírónak lenni, mert az ember postaládájában olykor egészen képtelen levelek landolnak, s jó részük mögött valódi sztorik húzódnak.
Itt van például egy vasárnapi üzenet a „valaki mentse meg” tárggyal, amit Hanusz Ákostól kaptam.
Egyik este, a tizenhatodik kerület egyik forgalmas főútján kocsikáztam hazafelé, amikor furcsa fényt láttam villódzni előttem.
Ez volt az elmúlt ötven év legnagyobb Fiatja, abból is ráadásul a ritkábbik kivitel, a kupé. Ne sóhajtozzanak, olvassanak.
Ő egy 91 éves veterán, akit a színész végül meghívott új filmjének premierjére.
Az M24 24-es Volga kora és gyártott mennyisége jóval nagyobb hazai állományt indokolna. A kevés túlélő közül egy igen eredeti állapotút látunk, érdekes színben.
Látszik rajta az elmúlt ötven év, de nem is akarja letagadni. A kalandos életű hippibusz Moszkvából került Magyarországra.
Az ezerhatos motor kevés volt, jött a helyére egy kétliteres, Robur turbinával. Ez sem vált be, ezért Angliába vitték a buszt, hogy Subaru motort építsenek be. Végül Porsche lett belőle.
Az úgy volt, kezdeném a Tanár úr kérem diákjának stílusában – és igazából így is érzem magam –, hogy most lebőgtem.
Nagy álma, hogy találkozzon Federerrel.
Robert Richards 28 éves volt. Vádalkut ajánlottak neki, de testileg és pszichésen is tönkrement.
Több mint ötszáz ritka klasszikust kaparintottak meg, egy részüket használni is fogják.
Az amerikai szenior bajnokságon először versenyzett olyan váltó, ahol minden tag 90 feletti.
Ez volt az eddigi velodromos oldtimer rendezvények leghangulatosabbika.
Csak egy kis ízelítő, abból a 197 autóból, aminek java részét – reméljük – látjuk majd menni is: Chapron-karosszériás Hispano-Suiza H6, Bentley Speed Six, Lagonda T2 Compressor, Alfa Romeo 8C Zagato, Bentley Old No.
Gyula fotózott egy fura szerzetet Kecskeméten. Csikós megválaszolja, mi is az.
Papp Zoltán mindig is kerékpárokkal volt körülvéve, de a véletlennek köszönhette, hogy újrafelfedezte kerékpárgyártó őseit. Azóta ő is régi bicikliket szerel össze restaurátori igényességgel.
Ha minden igaz, megvan a veteránozás tökéletes receptje.
Sok veterán meghalt, mert várni kellett az orvosi kezelésekre, a botrányba Shinseki belebukott.
Videós biznyák, piros lámpás gyorsulás, farmerdzseki. A Manta visszarepített a kilencvenes évekbe.
Hihetetlen, mennyire gusztusos és okosan megtervezett autókat tudott a Ford 1971-ben.
A Zastava 1100-at ismerik, ugye? Nos, az a Fiat 128-ból készült, ja persze, azt is árulta a Merkur. Ez itt pedig a 128-as elődje, a brutál-népautó.