Kínai luxus VW stílusban, francia alapokon
Elég meglepő jelenség a Dongfeng Number 1: ilyen, ha egy Citroën C5-ből készül óriás-limuzin.
Elég meglepő jelenség a Dongfeng Number 1: ilyen, ha egy Citroën C5-ből készül óriás-limuzin.
A büntetések azonban neki kedveztek, a negyedik helyről várhatja az első futam rajtját.
Egy jó állapotú használt autó áráért kapott nagyszervizt a tízéves Jumpy. Így mentettük meg a beteg gyerekeket segítő kisbuszt.
A franciák azt fontolgatják, hogy új névadási rendszert vezetnek be – így is segítenék a DS márka elszakadását.
Egyértelműen a Cactus nagyobb megfelelőjének tűnik a Citroën sportcipő-stílusú újdonsága.
Betesznek egy bohémságot a Cactus mellé? Az Aircrsoss a kameráival tűnne ki a kínálatból.
A csóri 110 lovas 1.6-os motorból lehet-e többet kicsikarni vagy ne is vágyjak rá, hogy jobban menjen?
Ön szerin fel tudom használni a fenti C-s téli abroncsot az új kocsihoz?
Imádom, mindennél jobban becsülöm a Citroent, hogy meg merte lépni ezt az autót, még nagyobb öröm, hogy normális áron is adja. De miután a szemem kielégült, az agyam éhes marad.
A franciák dobozosát hét év után szabják át, de ez elég lehet, hogy további négy-öt évig piacon tartsák.
Az ötajtós francia luxusautó arculatot vált, bár a lényeg megmarad.
A boltban vettem egy flakont, amiből a tisztító habot nem a klíma bevezető nyílásán, hanem az utastérből belülről a szellőzőrácsokba dugtam be.
Idén 60 éves a DS - áll a Citroen sajtóközleményében, amit Papp Tibi beküldött a szerkesztőségi levelezőlistára.
Ez a gépkocsi még hátszéllel sem tud lejtőnek lefelé ezzel a 95 LE motorral ilyen sebességgel menni.
A világ legkedvesebb autója bizony sokszor fájhat és büdös, ellenben a szürke Lambóval, amely hibátlan.
Ilyet más nem mer, még ha tudna, akkor sem. Na de ilyen váltót sem sajnos. Nekimentünk, fejjel.
A világ legkedvesebb autója bizony sokszor fájhat és büdös, ellenben a szürke Lambóval, amely hibátlan.
Az idei túrakocsi-bajnoki sikerek nyomán jutott eszébe a cégvezetőknek a lehetőség.
Azt néztem, hogy jóval olcsóbb lenne 15-ös gumikat venni.
A hátsó szélvédő fűtésénél letört a csúszósarus csatlakozás lába.
Amikor az árlista aljáról választunk. És jól válaszunk.
Azt szeresd, amit adok neked – búgja füledbe a Szirének hangján a C4 Cactus, és kéjes gyönyör fut végig a gerinceden. Arról persze mélyen hallgat, amije nincs.
Még csak nem is drága az egyedi off-road gép, amely akár 200-zal is repeszthet.
A prémium-modelleket kínáló DS márkát világszerte kínálnák a franciák, így sok évtizedes kihagyás után az Egyesült Államokban is.
De elférnek benne négyen, és garantált, hogy egy darabig mindenki megnéz majd az utcán, ha ilyet veszel.
Nem ez az első alkalom, hogy egy cuki kisautót így próbálnak fiúsítani, de a Citroën egyelőre óvatos.
Mintha lendületből még elkészítették volna a típust a Citroennél, de ez talán az utolsó a fajtájából.
Nagyon különbözik mindattól, amit eddig láttunk, de itt épp ez a lényeg.
Pár órával az eltűnéséről szóló hivatalos közlemény után épségben megtalálták a 21 éves fiatal férfit Egerben.
A Citroennél nem akarják beszerelni a gyárit, ennek mi lehet az oka?
Ha csak egy dolgot nézel meg a francia autón, ez legyen az: egy aljas, sunyi ellenség, amit a legtöbb Peugeot- és Citroën-tulajdonos már ismer.
Széles felni, keskeny gumi
Pedig nemcsak azoknak jó választás, akik különlegesre vágynak, hanem azoknak is, akik simán egy kényelmes és nagy autót szeretnének.
A cég 40 milliós bírságot kapott a GVH-tól kamureklámok miatt.
Stílusosabb, mint egy Mini, olcsóbb, mint egy Astra, és közben egy tökre használható autó.
Adták a kocsihoz, vajon megbízható?
És füstöl is
Kifogytam, hozz már egy kanna benzint. Ja, és az aggregátort se hagyd otthon.
A bal index égői nem lesznek rövid életűek a sok előzgetéstől, de nem is kell talicskával hordani a pénzt a kútra.
A francia márka mostanság nem épp szuperdrága autóiról híres, de az a példány valószínűleg megéri az árát.
Napi 140 kilométerhez már nem ideális a benzines Picasso. De mit vegyek helyette?
Úgy tűnhet, hogy egy remek dízellel örvendeztettek meg a franciák, de ez sajnos egy benzines.
A DS sorozat legrégebbi tagját felújítják a franciák, így néhány évig még állhatja a sarat.
Arra kerestük a választ, hogy melyik a leginkább használható és szerintünk legjobb kultautó. A 2CV, a Bogár vagy a Renault 4? Összehasonlító, majdnem.
A cégvezetőjük szerint már ők is gyártanak műszakilag olyan jó autókat, mint a németek.
Az új stratégia kivitelezéséhez új igazgatót neveztek ki a francia márka igazgatói székébe.
Amit a lengőkar elvett, már az időjárás sem adta vissza. Michelisznek nem jött össze, de nyert a Forma-1-es veterán. Nagykép.