Lángoló troli szabadult rá a lvivi utcára
A látványhoz képest szinte csoda, de nincs sérült.
A látványhoz képest szinte csoda, de nincs sérült.
Legalábbis a környező utcákban lakók, a sokszorosára nőtt forgalom miatt.
A Solaris-Skoda trolik a belvárosi és a zuglói vonalakon állnak majd forgalomba.
Nem kell többé Toi Toi vécék és műanyag székek között tolatgatniuk.
A buszvezetők is hajlandóak csatlakozni. A hajóskapitányok még nem hirdettek sztrájkot.
11 napja váratlanul kivonták a forgalomból mind a 13 új trolit. Típushibára gyanakodnak.
30 milliárd forintért vásárolták őket, reggel már ki sem álltak a remízből.
Ilyenkor nem számít záróvonal, járdaszegély, csak az, hogy a sofőr mielőbb visszataláljon a helyes útra.
A 70-es, 78-as trolik nem fordulhatnak meg a Kossuth téren, itt jönnek a képbe az áramszedő-akasztgatók.
Műanyag szék, toitoi vécé, tévézés az ideiglenesen kitett alumíniumbódéban, fotózkodó turisták. Egy éve kezdődött, és 2015-ig eltart a főváros legnagyobb közlekedési mókája. Tudják, hány ember kell egy troli megfordításához?