Pofátlan nyúlás a kínai Tesla-utánzat
Nem értél el semmit, amíg a Távol-Keleten nem másolják a termékedet. A Tesla befutott.
Nem értél el semmit, amíg a Távol-Keleten nem másolják a termékedet. A Tesla befutott.
Akkor minden bizonnyal olyan dögös és izmos gépet készítene, mint az elképzelt Model M.
Igaz, hogy már több, mint két évet késik az ígéretekhez képest, de úgy látszik, hogy minden környezetvédő kamuterepjárósnál betalál majd az új modell.
Ez lesz az eddigi leggyorsabb Tesla: kevesebb, mint 2,8 másodperc alatt éri el a százas tempót.
A Model S frissen bemutatott a P90D típusa már 2,8 másodperc alatt ér százra.
Van köztük autógyűjtő, és olyan is, aki csak közlekedési eszközként tekint a kocsira. Családi egyterűtől, luxus limuzinokon át, méregdrága sportkocsikig bármi előfordul.
A kivitelezés olyan gyorsan halad, hogy akár egy teljes évet is nyerhetnek a tervekhez képest.
Nagyon a Teslára pozícionálnak a németek, de nem elég gyorsak, soká jöhet az i5.
A Model 3 nevű típust eredetileg 2016 tavaszán tervezték leleplezni, de más másodszor csúszik meg a menetrend.
A furcsa rekord is rekord. Egy Amerikát átszelő út alatt lett az övék a legkevesebb nem vezetés.
Önök szerint a 630 lóerős 458 Speciale vagy a legerősebb, 700 lóerős Tesla P85D a gyorsabb?
Először a felsőkategóriás autójukat hozták be, tartós bérleti konstrukcióban kínálják.
Ha új Teslára várnék, kicsit zabos volnék. Ha az akkucserében hinnék, pláne.
A szinte azonnali 940+ Nm nyomaték nem játék, még a fékpad sincs hozzászokva.
Hogy miért, kérdezzék meg odafent. Ugyanitt önvezető Tesla, egyliteres fogyasztás és további szilánkok a lehetséges jövőből.
Ki drónnal száll Nevada fölé, annak gigagyár e táj. Már áll a szerkezet java, sokkoló méretekkel.
Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj.
A Tesla egy évre előre tele van megrendeléssel, de vajon itthon mennyire működnek a már felszerelt napelemes rendszerek?
Elon Musk, a Tesla tulajdonosa, az autóipar után a házi energiaellátás felé nyitna a Powewallal.
A SpaceX milliárdosa, Elon Musk szerint az a baj, hogy éjjel nem süt a nap. De megoldották.
A Roadstert ugyan már nem kínálja a Tesla, viszont a meglevő autókat új alkatrészekkel teszik korszerűbbé.
A támadók az autógyártó internetes oldalát és twitteres fiókját is hatalmukba kerítették.
Elon Musk és Larry Page már kezet is ráztak az üzletre, de a Tesla hirtelen megtáltosodott.
Ennyire erős alapmodellt kevesen kínálnak, amilyen az új 70D – ráadásul két motorral összkerék-hajtást is kínál.
Az első pénzügyi negyedévben több mint 10 ezer darabot adtak el belőle.
Vészfék, útvonaltervező és mindenféle biztonsági funkció is lesz benne a szoftverfrissítés után.
Legalábbis Elon Musk, a Tesla alapítója így gondolja. Szerinte csak így lehetne elterjeszteni az önvezető autókat.
Nem mi mondjuk, hanem Elon Musk, a Tesla vezetője. Szerinte 20 éven belül jön az átállás.
A felügyelet nélkül hagyott gyerek egy kiállított Tesla autót indított el egy bevásárlóközpontban.
Fa villanyoszlop tövében töltik a méregdrága villanyautót. Nem ennyire sóherek a kínai milliomosok, de nincs elég töltőállomás.
Venne ön autót az Apple-től? Lehet hogy ma még hülyén hangzik a kérdés, de a hírek szerint öt év múlva realitássá válhat az iAutó.
Ezeken a képeken már mindent látni, kivéve a belteret. Egy kérdés maradt: lesz sirályszárny-ajtó?
Elon Musk szerint hat hónapon belül indulhat a különleges akkumulátorok gyártása.
Gumicsikorgatás közben kapták el a régóta várt Model X-et.
Az amerikai Drag Times szerkesztősége volt olyan piszok szerencsés, hogy kitolhatták az új Tesla P85D szemét.
Kihagyhatatlan ajánlat. Egy olcsóbb hotelszoba áráért bérelhető, fürdőszoba is jár hozzá.
Tíz év múlva nagyjából akkorává nőne a márka, mint amekkora most a BMW.
Beindult a szájkarate, Elon Musk szerint árban is verik majd a Chevy-t. Kié lesz végül olcsóbb?
Hiába volt meghívva az egyik népszerű magyar zenekar frontembere a Teslába, a biztonságiak még útlevél ellenében sem engedték be.
Most azok örülhetnek igazán, akik lusták töltőre dugni elektromos autójukat.
A Tesla Model S vagy a Lamborghini Aventador a gyorsabb? Villanymotor a köbcentik ellen.
Nagyobb akkumulátort és módosított karosszériát kaphat a Roadster 3.0. Jövő év elején tesztelik.
A Tesla lehet a belváros legmenőbb új klubja, már csak azt kell eldönteni, hogy milyen közönségnek.
Az amerikaiak a BMW sorozatgyártású karbon-karosszériájára vetettek szemet.
Milyennek képzeli el a legmenőbb űrhajókat és autókat gyártó Elon Musk otthonát? Hát, nem olyan.
Meg az Audi és a Mercedes is. A Tesla után futnak, de túl hamar nem érik utol: 2017-ben jön az első.
Két és fél év sem kellett a Teslának az ötvenezerig. Töretlenül népszerű a Model S.
A legújabb pletykák szerint Szlovákiában szerelnék össze az Európába szánt autókat.
Az összkerék-hajtás mellé 691 lóerő jár, és Ferrarikhoz méltó gyorsulás.
Viszont olcsóbb nem. Magától sávot vált, észreveszi az úton heverő veszélyt, 3,2 másodperc alatt van százon.
Egyelőre csak úgy emlegetik, D, és ez lehet a legfürgébb változat a kínálatban.
Hát ez is eljött. Íme egy Tesla Model S, amin nincs tető. Nem, a gyárnak nincs köze hozzá.
Kiállítások, koktélok, fényeffektek a falon: ezt ígéri a bulinegyed újonca, a Tesla.
Három éven belül önmagukat vezethetik az amerikai gyártó autói. Igaz, a teljes sikerhez több idő kell.
Három év múlva már termelhet a gigagyár, az olcsó akkumulátorokkal mindent elsöpörhet a Tesla.
A Gigafactory 2020-tól önti magából az akkukat, amelyek olcsóbbá teszik az elektromos autókat.
A netmilliomos még a cégbe is bevásárolta volna magát, ha ezzel megsürgeti az üzletet.
A legmenőbb villanyautó nem érdekli a feketepiacot, de mi a gyártó titka?
Az Auditól nem újdonság a jópofa hirdetés. Most is meglátták a kínálkozó alkalmat, hát lecsaptak.