Kora reggel óta kisebb-nagyobb fennakadások vannak a vasúti közlekedésben.
Both Ferenc, a Mávinform sajtóügyeletese szerint az éjszakai vihar több vonalon okozott károkat. A Budapest–Kunszentmiklós–Tass–Kelebia vasútvonalon Kunszentmiklós–Tass és Soroksár között még pénteken is tartott a vihar utáni kármentesítés. Egy időre a Nyugati pályaudvart is le kellett zárni, de itt a forgalom reggelig helyreállt.
Hajnalban egy távirányítású biztosítóberendezés ment tönkre Szabadbattyán és Nagykanizsa között, később a tárnoki állomáson egy vonat rongált meg egy szerkezetet. Emiatt jelentős, 70-100 perces késések alakultak ki.
A székesfehérvári vonalon csak az esti órákra állhat helyre a közlekedés.
Egy Siófokon várakozó utas arról számolt be, hogy a 4.33-as vonat több mint egy órán át vesztegelt az állomáson, a MÁV dolgozói nem tudták megmondani az indulás időpontját. Az utasok egy része elhagyta a szerelvényt, néhányan kitartottak.
Egy másik olvasónk, Bauer Zoltán azt írta, hogy a 6.47-es vonattal indultak volna Balatonaligáról, de késett egy órát. Székesfehérváron megint vesztegeltek egy órát, majd Kápolnásnyéken „határozatlan ideig várakozni kényszerültek”. Ekkor (11.10 körül) már bőven 180 perc késés fölött voltak, és inkább autóstoppal jöttek haza.
Tápiószecsőnél egy embert halálra gázolt a vonat, emiatt a Budapest–Újszász–Szolnok vonalon 40-50 perces késéssel közlekednek a szerelvények, közölte Both Ferenc kora délután.