Kárpáti Miklós, a Hócipő egyik alapítójának cége, a Pont Ez Kft. az elmúlt két évben hatmillió forintot kapott a BKV-tól imázsnövelésre, továbbá PR-cikkek megjelentetésére. A viccújság számainak vizsgálata után mindössze egy gyermeteg, összeollózott munkára bukkant a lap. "Így húz el a BKV, George Bush a négyes metrón hagyja el a Fehér Házat – BKV Maraton" – olvashatók a Hócipő 2008. november 5-i számában a közlekedési társaságról szóló kétoldalas összeállításban.
Az összeollózott fotókból és viccesnek szánt képaláírásokból álló munkára idén márciusban bruttó hárommillió forintot fizetett ki a BKV Zrt. a Pont Ez Kft.-nek. A Magyar Hírlap által is megemlített dokumentumok alapján a cég ezt a pénzt „a BKV közéleti elfogadottságának javítására, és a cég imázsát növelő PR-cikkek megjelentetésére” kapta. A Farkasházy Tivadar többségi tulajdonában álló Hócipő Kft. és a Pont Ez Kft. egyezsége alapján utóbbi cég csaknem 50 százalékos kedvezményt szerzett a lapnál a „PR-cikkek megjelentetése” tárgyában – olvasható a Magyar Nemzet csütörtöki számában. Kápáti Miklós cége 2007-ben szintén felvett 3 millió forintot egy 30 oldalas tanulmány elkészítésére a pozitív imázs kialakításának lehetőségei, eszközei a sajtóban címmel. A Magyar Nemzet szerint az esetek tovább erősítik, hogy a BKV az elmúlt három évben a balliberális hatalom kifizetőhelyévé vált.
Update!!! A Hócipő szerkesztősége a Magyar Nemzet írására válaszul a következőket közölte. A Hócipőben áfával együtt másfél millió forintért jelent meg egy négy oldalas fizetett PR-összeállítás. A Hócipő nem a BKV Zrt.-vel, hanem a Pont Ez Kft.-vel szerződött, a tartalmat a Pont Ez. Kft.-től készen kapták. A lap közleménye utal arra, hogy egyes újságokban akár 3 millió forintnál többe is kerül egy fél oldalas hirdetés.