Ezért dugult be reggel az Árpád híd
Gondoltam beküldök pár képet arról, hogy mit gépészkednek az Árpád-hídon, vagyis inkább a pesti oldalon a levezető sávnál, írta lapunknak olvasónk, Ferenc, rámutatva, mi okozta a megadugót az Árpád hídon reggel.
Szóval, amint a képen látszik csak úgy nyugodtan, lazán kapirgálják az utat, az aknafedeleket cserélik a reggeli csúcsforgalomban. Nem tudom éjjel miért nem lehetett, itt csak irodaházak vannak a környéken, a lakóházak távolabb vannak. Legalább valami nagyobb táblát kirakhattak volna, de úgy látom csak a kis mini-úthengert hagytak a sáv közepén terelőnek (hátha valakit pofán vág majd a vas mikor rájön, hogy elfogyott előle az út).
Megkerestük a csatornafedelek gazdáját, a Fővárosi Csatornázási Műveket az adekvát kérdésekkel.
Kiderült, hogy az autósok a fővárosi csatornahálózat fedlapcsere-program áldozatai. Azért nem éjszaka végezték el a munkát, mert ehhez a fedlapbeépítési technológiához csak meleg aszfalt használható. Mivel éjszaka nem lehet ehhez hozzájutni, így marad a nappali munkavégzés. (A délután beszerzett meleg aszfalt éjszakára annyira lehűl, hogy nem lehet vele dolgozni.)
Az FCSM tudomása szerint az alvállalkozó a munkálatokat 13 órára befejezte és a forgalomnak átadta a területet. Így a fedlap a délutáni csúcsforgalmat már nem akadályozta és az autók kerekei sem döccenek többé rajta.
Az utóbbi években Budapest területén már több mint 60 ezer fedlapot az úgynevezett süllyedésmentes technológiával építtetett be a Fővárosi Csatornázási Művek.