A Synergon 2010 októberében kötött szerződést a BKV-val, hogy 7 milliárd forintért a cég 2295 járművét felszereli Futár-rendszerrel (GPS-alapú fedélzeti vezérlő és utastájékoztató berendezéssel), méghozzá 2012-re. A rendszer átadása két évet csúszott. Tarlós István a Futár átadásakor azt mondta:
az intelligens rendszer jól reprezentálja, hogy kalandfilmekben szeretjük a kiszámíthatatlanságot, de az életben kevésbé.
A Futár nem készült el teljesen 2014-re, a Combino villamosokba 2015 elejére ígérték a beszerelését. A beruházás kiszámíthatóságát mutatja, hogy a Combino "futárosítása", a wifivel és belső kamerarendszerrel együtt ugyanúgy csúszik, mint a fő projekt. Immár másfél évvel.
Sőt, még tovább, mert a kivitelező Synergon felszámolása miatt új közbeszerzési eljárást kell indítani 35 villamos felszerelésére. Egyelőre tehát még kivitelező sincs a munka folytatására, nemhogy határidő.
A Combino villamosok közül a 40-ből ötön már kiépült a rendszer a BKK tájékoztatása szerint, még a kivitelező felszámolása előtt. Igaz, hogy a Futár alkalmazásban nem lehet követni őket, mert indulási idejük még nem valós helyzetük alapján jelenik meg, csak a tervezett menetrendi indulásuk látható. Az öt, már elkészült villamoson a wifi rendszerhez szükséges eszközöket szintén kiépítették, de az utazóközönség nem részletezett okokból még nem használhatja azokat.
(Borítókép: Futár kijelző a felújított Széll Kálmán téren. Fotó: MTVA/Bizományosi: Nagy Zoltán)