Jön a Tesco gazdaságos telefonszolgáltató

2003.01.28. 14:42
A Tesco a közeljövőben távközlési szolgáltatást kíván indítani, közölte a Guardian. Az Asda áruházlánc már 1999-ben belépett a távközlési piacra.
Az előfizetők a 730 nagy-britanniai Tesco áruház bármelyikében vagy az interneten fizethetnek elő a szolgáltatásra. A pontos percdíjak még nem ismertek, de a Tesco szóvivője szerint a BT árainál jóval alacsonyabbak lesznek. A szolgáltatás a tervek szerint nyár elején indul.

Marad az egy számla

Aki a Tescóval akar telefonálni, annak elég a szolgáltató-előválasztó számot tárcsáznia telefonálás előtt. Nincs szükség tehát külön beltéri egység felszerelésére vagy bonyolult PIN-kódok megjegyzésére, és az előfizető továbbra is csak egy számlát kap havonta. Az előfizetés határozatlan időre szól, azaz az ügyfélnek nem kell évekre elköteleznie magát.

A gázművek is a szektorban nyomul

A Tesco korábban már internet-szolgáltatóként is megjelent Tesco.net nevű cégével, illetve a tesco.com-on már online is bevásárolhatnak az ügyfelek. Ugyanakkor nem a Tesco az első áruházlánc, aminek eszébe jutott a telefonszolgáltatás beindítása. Az Asda már 1999-ben elindította Asda Call Time nevű szolgáltatását. A Centrica gáz- és áramszolgáltató szintén belépett a piacra One.Tel nevű szolgáltatásával.