MAgic
Ezzel a hirdetéssel olyan cikkoldalakon találkozik a felhasználó, amilyet most éppen ön is olvas. Első pillantásra megszokott képes hirdetésnek tűnik, de miközben átgördít rajta, a kép változik. A mozgás élménye illúzió, ön végig állóképet lát. Csak nem egyet.
Ha lassan görget vissza láthatja a két képet egy fix hirdetési helyen, a varázslat abban rejlik, hogy ahogy a felső átlátszóvá válik, úgy lesz az látható az alsó. Egyszerű, mégis látványos megoldás. Ezzel a hirdetési formával sem szeretnénk túlságosan zavarni a felhasználói élményt, emiatt például nem is futhat egyszerre ugyanazon a napon, ugyanazon a kiadványon a többi rich media formátummal, amikről már vagy olvasott itt, vagy hamarosan fog.
Nézze meg a sajátját!
A Magic hirdetéshez elég 2 darab 480x480 pixel méretű statikus képet gyártania, ami Androidon és iOS-en is remekül mutat majd. Ezt akár most is megnézheti a saját szemével, ha hirdetése zóna azonosítóját ebben a cikkben a jobb felső sarokba tappintva felugró ablakba pötyögi. A zóna azonosítót adszerver ügyosztályunktól kapta meg, ha nem, kérje!
Tudnivalók és specifikáció
Méret: 2 db 480x480 pixel statikus kép
Leírás: az Index alkalmazások (iOS, Android) kiadványaiban megjelenő, cikkoldali rich media megoldás, két képből álló, nagyméretű, mozgatásra áttűnő, fixen elhelyezett cikkoldali hirdetés.
Működés: Görgetésre az egyik kép 100%-ban transzparens lesz, így mutatva meg az alul lévő képet.
A mobil rich media megoldások (tiltorama, magnet, magic, ablakos) azonos zónában jelennek meg, így azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők.
Anyagleadás: 2 munkanappal megjelenés előtt, CEMP SH technikai specifikáció
Árak: CEMP Sales House árlista és médiaajánlat .