Nemzetközi sikert aratott a Nav N Go a berlini IFA-n

2007.09.07. 12:28
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Lezajlott az információs szektor egyik legfontosabb eseménye, a berlini IFA. A kiállításon a magyar Nav N Go Kft. ezúttal is nagy feltűnést keltett, nemcsak attraktív standjáva, hanem a NavNGo iGO 8 navigációs szoftverrel is, melyet bárki kipróbálhatott. A két éves cég a kiállításon jelentette be, hogy az általuk fejlesztett NavNGo iGO navigációs szoftvert használja. Többek között a Sony, a Mio és a Clarion is.

A Nav N Go a legnagyobbak között

Nem telt el sok idő azóta, hogy 2006-ban a mobil szoftverek fejlesztésére specializálódott Nav N Go bemutatta első termékét a hannoveri CeBIT-en. Ők először kínáltak pontos és elérhető digitális Kelet-Európa térképet, valamint sokakat

meglepett navigációs programjuk gyorsasága is. Az NavNGo iGO Európa - amely egy 1 GB-os SD kártyán teljes Európát lefedő térképállományt is magában foglal - a mai napig az egyik vezető navigációs szoftver a piacon.

A szoftver sikere egyenes utat nyitott a nagy cégekig, így a Nav N Go rengeteg hardvergyártóval lépett együttműködésre. Ma már több mint 30 olyan készülék kapható, amelyen a Nav N Go szoftvere fut. A szeptember 5-én véget ért IFA kiállításon jelentették be, hogy partnereik között vannak a legismertebb márkák is, mint például a Sony, a Clarion és a Mio. A közeljövőben további több tucat termék jelenik meg a fejlesztőcég navigációs megoldásával, nem véletlen tehát, hogy az első negyedéves értékesítési eredmények alapján a Nav N Go a navigációs piac második legjelentősebb vállalata lett, amire ritkán van példa egy ilyen fiatal cég esetében.

"Örömmel mutattuk be az IFA vásáron a Mio Technology Europe és a Sony Computer Entertainment Europe első olyan termékeit, amelyek legújabb fejlesztésű navigációs alkalmazásunkra épülnek. Az új szoftver lehetővé teszi partnereink számára, hogy navigációs termékeik portfolióját teljes mértékben testre szabhassák. Biztos vagyok benne, hogy ez a lehetőség az általunk kínált egyedi szolgáltatásokkal kiegészítve - mint a 3D-s megjelenítés vagy a számos országot lefedő térképállomány - hozzájárul majd partnereink piaci részesedésének növeléséhez. A végső célunk az, hogy a navigációs szoftverek fejlesztése terén megszerezzük a pole pozíciót." - mondta Leon van de Pas, a Nav N Go ügyvezető igazgatója.

A világon először

Az idei IFA legnagyobb szenzációja a navigációs részlegen kétség kívül a Nav N Go új, 3D képi megjelenítésű szoftvere volt. Az egyedülálló program valós arányban, térben mutatja az épületeket, így élethű navigációt tesz lehetővé. A NavNGo iGO 8 szoftverben a piacon elérhető egyik leggyorsabb útvonal-számítási funkció működik, a fejlett szoftverarchitektúra pedig lehetővé teszi a teljes felhasználói felület, valamint a műveletek, hangok és nyelvek testreszabását. A szoftverben egyedülálló a nyelvi támogatás is, hiszen 39 nyelv választható.

Sztárvendégek a Nav N Go-nál

A Nav N Go standjára látogatók már megszokhatták a különleges látványt és programokat. Az IFA-n felállított exkluzív építmény sem okozott csalódást, és rengeteg látogatót vonzott a középpontban elhelyezett, Nav N Go színekbe öltöztetett Ferrari versenyautó. A Nav N Go által szponzorált első, magyar Ferrari Warm Up Racing Team csapata ezzel a versenyautóval vesz részt a Ferrari Challange nemzetközi versenyeken. Hétvégén egy különleges szépség, Miss Germany 2007 fogadta a látogatókat, akivel le is fotóztathatták magukat a versenyautó előtt.

"Nagyszerű élmény volt ott lenni a Nav N Go-val az IFA kiállításon , igazán gyorsan elrepült az idő. Mindenki kedves volt, nagyon élveztem a fotózást a vendégekkel és a Nav N Go üzleti partnereivel, a háttérben a cég által szponzorált Ferrarival. Egyúttal a Nav N Go navigációs szoftverét is jobban megismertem, így talán a jövőben nem tévedek el annyiszor az utakon, mint eddig." - mondta Nelly Marie Bojahr, a Miss Germany 2007 verseny győztese.

www.navngo.com

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.