Csökkentse költségeit a MobiTrenddel!

2009.03.13. 13:30
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A vállalkozóknak – különösen a mai bizonytalan pénzügyi környezetben – minden forintnyi kiadást alaposan át kell gondolniuk. A kommunikációs eszközpark felújítása, a legmodernebb technológiák alkalmazása azonban nem szenvedhet csorbát, hisz elavult rendszerekkel lemaradnak a piaci versenyben. A Pannon MobiTrend Plusz szolgáltatása a két problémára együtt kínál professzionális, mégis költséghatékony megoldást kis- és középvállalkozások, sőt, akár egyéni vállalkozók számára is.

A magyar kis- és középvállalkozások jelentős részénél a hivatali és egyéb telefonhívások elkülönítése még mindig a hívásrészletező alapján működik, pedig ma már léteznek sokkal jobb megoldások is.

A MobiTrend Plusz a kis- és középméretű vállalatok igényeinek megfelelően kialakított mobil telefonközpont-szolgáltatás. Könnyen és gyorsan bővíthető rendszer, melynek segítségével a céges mobiltelefon-használat munkakörökhöz igazítható. A MobiTrend Plusz esetében a kollégák mobilszámai mellékként működnek, azaz a hívás átkapcsolása díjmentesen és ugyanolyan egyszerűen megoldható, mint egy irodai asztali telefonról. A cégen belüli hívások minden időszakban ingyenesek.

A szolgáltatás legnagyobb előnye, hogy a dolgozók hívásai nagyon könnyen nyomon követhetők és kontroll alatt tarthatók. A MobiTrend Plusz szabadon beállítható szabályrendszere automatikusan különíti el az üzleti és magánhívásokat, sok fejfájástól kímélve meg a cégvezetőket és a könyvelőket. A magánjellegű hívások költségei nem jelennek meg a céges telefonszámlán, hanem a dolgozó nevére és címére küldött csekken kipostázva érkeznek. További előnye a szolgáltatásnak, hogy külön szabályok állíthatók be akár minden egyes munkatársra. A különböző lehetőségek - költséghatár, idő, csoport vagy telefonszám alapú elkülönítés - kombinálhatók is.

A MobiTrend Plusz segítségével modern, naprakész, professzionális mobil telefonközpontra tehet szert, valamint a kommunikációs költségei egyszerűen tervezhetővé és átláthatóvá válnak.

www.pannon.hu/uzleti

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.