Kevin Costner is eladta a lelkét
További Cinematrix cikkek
- Az új Dűne-sorozat pont arról szól, amitől napjainkban a legjobban rettegünk
- Maradj csak szenvedő, irányítható és gyermek
- Ryan Reynolds felesége miatt újraforgatták a Deadpool & Rozsomák végét
- Jeff Goldblum fiai már kitalálták, mit szeretnének örökölni apjuk 40 millió dolláros vagyonából
- „A csók egy baromság” – Ridley Scott cáfolta Denzel Washington állításait
Három ember van akinek a rokonait semmiképpen nem vegzálnám: Kiefer Sutherland, Liam Neeson és Kevin Costner. Suherland a 24 című sorozat Jack Bauerjeként mutatta meg, mire képes a lányáért és a feleségéért, Liam Neeson az Elrabolva-franchise-ban ver agyon mindenkit, aki sandán néz valamelyik családtagjára, Costner pedig a 3 nap a halálig című thrillerben állt be a vérmes családapák közé. Kár, hogy a film ettől még nem jó, sőt.
Pedig istenbizony nem a főszereplőn múlt, hogy a Luc Besson forgatókönyvéből készült film (az is megérne egy misét, hogy a Nagy kékség és a Leon, a profi után hogyan ment gajra a francia rendező-író karrierje) olyan borzasztó lett, hogy a közel kétórás műsoridő alatt az ember többször fogja a fejét és csikorgatja a fogát kétségbeesésében, mint élvezi Costner játékát. Az idén 59 éves színészt mondjuk eddig sem kifinomult eszközeiről ismertük, nem szokták a nevét egy lapon emlegetni a kortárs színészlegendákkal, de legalább egy megbízható, megnyugtat színvonalat a világ legrosszabb filmjében is stabilan tud hozni.
Ebben a filmben is simán felül tud emelkedni az olyan baromságokon, mint a film háromnegyedén keresztül tologatott lila bicikli, amiről az első képkockától kezdve üvölt, hogy miért került be a filmbe, vagy az, hogy a CIA egy házibarkács atomfegyver megszerzésére egy korosodó, tüdőbeteg ügynököt küld el, és akkor a papírmasé-gonoszemberekről nem is beszéltünk. A film története annyi, hogy Costnernek megmondja az orvosa, hogy rákos, és meg fog halni, mármint hamarosan, és ettől a) feltámad benne az apai ösztön, b) ismét szerelmes lesz a feleségébe és c) vesz egy hosszú szürke sálat, hogy franciás legyen a külseje.
Ennyit ér
iMDB: 6,4/10
Rotten Tomatoes: 33%
Port.hu: 5,2/10
Metacritic: 40/100
Index: 4/10
Persze elvállal egy istenbizony utolsó bevetést, mert azt mondják neki, hogy van egy kísérleti gyógyszer, ami segíthet a baján, és csak három napot kérnek tőle, ami alatt simán levadászhatja a Világ Legkeresettebb Terroristáját, mert ez ilyen simán megy, a filmes gonoszemberek nem bujkálnak, mint Oszama Bin-Láden tette, hanem Párizsban flangálnak, és társasági eseményekre járnak, gondolom, lebukni, más értelmes magyarázatot így hirtelen nem tudok mondani. És itt jön a franciás csavar a sárga bögre egyszerűségű történetbe: Costner lánya nem repes a fater feltűnésétől, mert az eddig nem foglalkozott vele. És lázad. Mert tini. És hülyeségeket csinál. Costner meg a világmegmentés és a betegség legyűrése mellett a lányával is meg kell birkóznia.
Röhej, de a filmben nem az akciójelenetek a legjobbak, hanem azok a percek, amiket Costner a kliséhalmazból gyurmázott lányával tölt, mégpedig azért, mert Hailee Steinfeld nagyszerűen hozza a hisztis tinédzsert, és ezekben a jelenetekben Costner is hajlandó megerőltetni magát, és nemcsak az jár a fejében, hogy oké, ez egy fos, de legalább fizetnek érte. A ritmustalan, feleslegesen hosszúra nyújtott film istenigazából két mozi egyben: egy zsékategóriás akcióthriller, amit az elkeserítően tehetségtelen, csak a felpolcolt csöcsei miatt a filmben szerepeltetett Amber Heard az Európa expressz című celluloidkatasztrófa szintjére süllyeszt le, illetve egy családi drámaszerűség, ami még úgy is sokkal érdekesebb, hogy végig tudjuk, egyszer valaki csak fel fog ülni arra a kurva biciklire.
Rovataink a Facebookon