40 milliárd tűnik el a magyar reklámpiacról
Akár 20 százalékkal is csökkenhet az idén a magyar reklámszakma forgalma az elmúlt évi 200 milliárd forinthoz képest, mondta a Magyar Reklámszövetség elnöke Egerben, a XVII. reklámkonferencián.
A megrendelések visszaesése leginkább azokat a reklámügynökségeket érinti, amelyek a válság által leginkább sújtott partnerekkel dolgoznak, például autógyártókkal, vagy pénzügyi szolgáltatókkal, jelentette ki Nagy Bálint. A média területén elsősorban a már korábban leszállóágba került, nyomtatott sajtónál csökkentek leginkább a bevételek, miközben az internet még növelni is tudta forgalmát, tette hozzá.
Nagy Bálint szerint a következő 3-5 évben új módszereket, új technikákat kell találnia a szakmának, de a következő időszakban már nem lehet olyan mértékű bevételekkel számolni, mint a megelőző esztendőkben.