26 találat az Indexről, és a környékéről.
Ellentétben a konkurenciával.
2022.11.25. 12:02 Módosítva: 2022-11-26 12:26:46
Fellélegezhet a reklámszakma.
Az Android-rendszerbe tolják át a pénzt, amit eddig az iPhone-on költöttek.
Martha Stewart és Snoop Doggy Dog szerint így kell olajban burgonyát sütni.
2018. november 21., 13:32
Vörös József már a második Simicska-céget veszi meg.
2018.04.17. 14:27 Módosítva: 2018-04-18 08:54:34
Martin Sorrellt a versenytársai undok szemétládának tartották, az angol királynő lovaggá ütötte, most pedig miatta került válságba a saját cégbirodalma. Igaz, a Google és a Facebook is kellett a válsághelyzethez.
A Figyelő hirdetési pénzeinek 70%-a volt állami.
Szépen nő a hirdetési piac, de főleg a globális cégek profitálnak belőle, és akiknél a kormány hirdet.
Átalakítanák a reklámértékesítési piacot. Hátrányos lenne az RTL-nek és az Indexnek, de van, aki megúszná.
2015.12.08. 14:21 Módosítva: 2016-03-07 15:34:41
Évi 6-8 milliárd dollárt kaszál az online alvilág azzal, hogy vírusokkal manipulálja az internetes forgalmat, és zombikkal nézet reklámokat.
Nem csak az Orbán-kormány csorgatott hirdetési pénzt baráti cégeknek, de ő fejlesztette tökélyre.
2014. szeptember 23., 16:43
Állami reklámügynökséget hoznak létre, pont olyat, amilyet a magyar kormány is tervez.
Egyoldalúan, a piacot torzítva, politikai szempontok alapján. Sokat romlott a helyzet 2008 óta.
2013. augusztus 31., 09:58
A brazilok dupláznak, az amerikaik is költenek, Kelet-Európa viszont lemarad. Csak az oroszok jók.
2013. augusztus 9., 11:55
Lesz X-Faktor4, a TV2 nagy show-val, az m1 új vetélkedővel jön. De ez minden, szerény ősz jön.
A televíziós reklámbevételek tavaly 54,9 milliárd forintra csökkentek. A rádiók jobban állnak.
Az angol Steve Varcoe-ra épült a csatorna reklámrendszere. Arcával hirdették magukat.
2011. szeptember 28., 08:03
Tavaly 2,2 milliárdos veszteséggel zártak, most csoportos létszámleépítésre készülnek.
Az amerikai tévék 2010-es reklámbevételei megközelítették a 22 milliárd dollárt.
25 milliárd dollár fölött fognak idén költeni Amerikában a cégek internetes reklámokra.
Húsz százalékkal kevesebbet költöttek a cégek reklámra 2009-ben, mint a gazdasági válság előtt.
Az iAd a mobil tartózkodási helye alapján dobná ki a hirdetéseket.
Európában még nem örülhet a média.
2009. szeptember 23., 11:51
20 százalékkal kevesebbet költenek a hirdetők.
A gazdasági válság ellenére 78 százalékkal nőtt a mozik reklámbevétele. Nem a régi márkák hirdetnek többet, hanem megjelentek az autómárkák, sőt a politika is.
A magyar médiacég adja el a népszerű közösségi portál reklámhelyeit.