Hoppá, kibővült a HOPPex-tagok listája!

2016.03.31. 11:33

Újabb három kiadóval növekedett a HOPPex hirdetési platform: a MediaWorks, a Lapcom és az MNO csatlakozásával 8 magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületeit kínálja a digitális hirdetési felületek programozott eléréséért felelős prémium piactér

A CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo részvételével indított HOPPex (Hungarian OmniPublisher Programmatic Exchange) több mint 50 hírportál és tematikus magazin értékesítésével tavaly nyáron kezdte meg működését. A csoport decemberben bővítette kiadói körét a Webbeteg és a Marquard Media érkezésével.

  • A MediaWorks a regionális portálokkal (Bama.hu, a Baon.hu, a Beol.hu, a Heol.hu, a Kemma.hu, a Sonline.hu, a Szoljon.hu és a Teol.hu) erősíti a HOPPex kínálatát.
  • Lapcom szintén (Kisalfold.hu, Delmagyar.hu), de a kiadó portfóliójához tartozik még a Bors Online és az ingatlanbazar.hu is
  • a Nemzet Lap- és Könyvkiadó az MNO-val erősíti a felhozatalt.

A Gemius adatai szerint a HOPPex tagjai együttesen 90 százalék fölötti eléréssel rendelkeznek a magyarországi internetezők körében. A piactér az IAB Hungary tagja, technológiai partnere az amerikai Rubicon Project.

A programozott hirdetési technológia iránt érdeklődőknek a HOPPex szakértői május 25-én tartanak konferenciát.