Az AXN a Sony Pictures Entertainment alvállalata, a csatorna Magyarországon az HBO infrastruktúrájára támaszkodik. A hálózatnak világszerte mintegy 87 millió nézője van; leginkább Japánban, Spanyolországban, Portugáliában és Dél-Amerika országaiban népszerű. Az akciócsatorna nem a prémium csomagokban kap helyet, így a kábelszolgáltatók alap- vagy bővített csomagjainak előfizetőihez október 17-től automatikusan eljut a program.
Közép-Európában egymillió háztartás
Davidson újságírói kérdésre elmondta, egyelőre nem határozták meg, milyen nézettséget és közönségarányt várnak a magyar piacon, de annyit elárult, a Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Romániában és Bulgáriában a magyarral együtt induló közép-európai hálózat összesen egymillió háztartásban lesz fogható.
Davidson az Index felvetésére leszögezte: tisztában vannak a magyar médiatörvény előírásaival, és azokat be fogják tartani, annak ellenére, hogy a tervezett filmek nagy része főleg erőszakos jeleneteket tartalmaz. Az igazgató azt is elárulta: az AXN semminek sem a rövidítése, hanem az action angol szóra utal.