Egy órán át szopatott az ügyfélszolgálat a semmiért
Szabadságon vagyok.
Ebben az a legjobb, hogy nyugodtan kelhetek délben, a napindító kávémat is könnyedén elszürcsölhetem, miközben megnézem az új John Oliver-videót. De nem, drága szabadságom legelső napja azzal kezdődik, hogy
NINCS NET.
Gyorsan tárcsáztam a 1412-es telekomos központi számot, hogy mégis mi van. Múlt héten döbbentem rá, hogy kicsit elcsúsztam a számlákkal, és hiába fizettem be pénteken, a fantasztikus postai módszer miatt még nem biztos, hogy a Telekomhoz is eljutott az infó a befizetésről. Az ügyfélszolgálatos hölgy meg is erősíti, hogy valószínűleg ezért nincs internetes szolgáltatás, faxon vagy emailen küldjem el a befizetést igazoló számlát a behajtásos címükre és akkor hamar meglesz oldva a probléma.
Oké, oké, köszönöm.
- válaszoltam, és pont egy mozdulattal korábban tettem le a telefont, mielőtt megkérdezhettem volna, hogy akkor most pontosan hova és milyen címre küldhetem a befizetést igazoló csatolmányt. Sebaj, visszahívom őket.
Munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük!
- mondja nekem a géphang. Jó, persze, addig kihangosítva lerakom mellém a telefont, és a készülékről megosztott mobilnettel próbálok valamiféle megoldást találni. Hiába, hiszen ez a megoldás annyira lassú, hogy még az Indexet sem tölti be a böngésző.
Munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük!
- jól van, 15 perc várakoztatás azért belefér, mégis csak csúcsidő van. Igaz, addig senki sem tud elérni telefonon és az internetmegosztási beállításokkal sem lehet érdemben foglalkozni. Addig főzök még egy kávét. Pontosabban főznék, ha nem zárta volna el a vízet a földszinti lakó felújítás miatt.
Munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük!
A türelmem már baromira nem szíves, 30 perc alatt a Telekom teljes soundtrackje lement mellett rossz minőségű telefonos kihangosítóval. Most már baromira felvehetnéntek.
Munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük!
Háromnegyed órája várok, hölgyem. Miért nem veszi fel senki? Mi tart 45 percbe? Honnan lesz addig netem? Miért nem fizettem be időben a számlákat?!
Munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük!
Ez kész. Hivatalosan is átléptük az egy óra várakozási időt. Itt a bizonyíték.
Munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük!
- ezt már 1 óra két perc környékén mondja a robothang, én pedig ennek hatására ülő tetszhalottat játszom a kanapén. Aztán egyszercsak megszakad a vonal. A Telekom egy óra várakoztatás után egyszerűen megszakította a hívást. Hiába a szíves türelem, a munkatárs a behajtási osztálytól sose jelentkezett.