Mit gondol, miért esett vissza a reggelizőpelyhek népszerűsége az utóbbi néhány évben?
A Mintel kutatása szerint a Z generáció (tehát a 2000 után született fiatalok) mintegy 40 százaléka gondolja úgy, hogy a gabonapelyhek reggelire való fogyasztása túl melós, írja a Business Insider. A fiatalok ehelyett inkább joghurtot és kész szendvicseket fogyasztanak, derült ki a tanulmányból.
A gabonapelyhek népszerűsége egyébként a kilencvenes évek végén kezdett el csökkenni, majd az eladások 2009 és 2014 között újabb öt százalékkal csökkentek, annak ellenére, hogy manapság már több amerikai reggelizik, mint korábban valaha.
Andrew Shripka a Kellogg’s nevében ezt azzal magyarázta, hogy az amerikai kultúrában korábban a gabonapehely volt az egyetlen opció a nap első étkezésére, újabban viszont már sokkal több lehetőség közül lehet választani, amivel a fogyasztók élnek is.
A Kellogg’s eközben az Instagramon próbálja meg elérni a Z generációt:
Kellogg's (@kelloggsus) által közzétett fénykép,