Kitalálja, melyik a világ legértékesebb márkája?
Idén is elkészítette márkaérték-rangsorát a Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat. Ez a világon az egyetlen rangsor, amely a pénzügyi adatok mellett a potenciális és jelenlegi fogyasztók értékelését is felhasználja a márkaértékek meghatározásához. A jelentés elkészítéséhez több mint 3 millió vásárlót kérdeztek meg globálisan, mintegy 120 ezer márka kapcsán. Az első három helyezettnél nincs változás tavalyhoz képest:
- Apple
- Microsoft
A negyedik helyre viszont felkúszott az Amazon, ami 2016-ban még csak a hetedik volt. Ötödiknek tavaly és idén is a Facebook futott be.
A Google márkaértéke egy év alatt 7 százalékkal 245,6 milliárd dollárra, az Apple értéke 3 százalékkal 234,7 milliárd dollárra, a Microsofté 18 százalékkal 143,2 milliárd dollárra, az Amazoné 41 százalékkal 139,3 milliárd dollárra, a Facebooké pedig 27 százalékkal 129,8 milliárd dollárra nőtt.
(MTI)