Egyértelműbb lesz a szponzorált tartalom az Instagramon
Ha eddig nem verte ki a szemét a sok reklám, ami között el kell igazodnia, ha az internetet barangol, akkor jobb ha bekészíti a hegesztőszemüveget, mert az Instagram legújabb fejlesztése megengedni, hogy a képeken és a a poszt fölött közvetlenül is jelölje, hogy kinek a pénzétől olyan lelkes egy terméktől felvillanyozott híresség. Az Instagram jelenleg több megoldást is tesztel párhuzamosan a feltüntetésre.
Persze ez inkább jobb, mert legalább nem egy hashtag tenger végén van feltüntetve, hogy egyébként nem a puszta jó szándék és a világ jobbá tétele miatt ajánlj valaki aloe verás hónaljkrémet, vagy valami ízléstelen napszemüveget. Egy számítás szerint a top celebek posztjainak 93 százaléka nem egyértelműsíti, hogy szponzorált tartalmat oszt meg, ami elég félrevezető.
(via Buzzfeed)