Vérző hassal reklámozzák a könnygázgránátot
2007. március 5., -
Nehéz dolga volt eddig a gumilövedék- és könnygázgránát-gyártóknak Magyarországon: 16 év alatt nem akadtak egy nyamvadt referenciára. Az áttörést a 2006-os zavargások hozták meg, amikor két hónap alatt annyit lövöldözött el a magyar rendőrség, mint előtte soha.Nem csoda, hogy a rendőrség beszállítójának számító Nike-Fiocchi lőszergyár kapva kapott az új marketinglehetőségen, és könnygázgránátjait a zavargásokon készült tévéfelvételekkel reklámozza.
Dramaturgiailag két dolog azonban nem világos:
1) Miért a tömegoszlatással szemben meglehetősen kritikus Hír tv felvételei kerültek az oldalra?
2) A referenciaanyag miért egy olyan jelenettel kezdődik, amin egy gránáttal közelről, nem szakszerűen eltalált srác mutatja, micsoda véres sebet tud ejteni a lövedék?
Vagy ahogy a referenciaoldalra figyelmünket felhívó olvasónk fogalmazott: "Ez azért bizarr. Nem kicsit, nagyon."