További Forma-1 cikkek
- Csapatot vált a Formula–1 népszerű pilótája, később a gyári Audi versenyzője lesz
- A Red Bull Racing kulcsfigurája mégis távozhat a csapatfőnök szexuális zaklatási ügye miatt
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
Richards a rallyból igazol az F-1-be
David Richards |
Kedden délután természetesen Richards is ott volt Brackleyben, a BAR angliai központjában, ahol bemutatták az új autót, a 004-est. A kasztni külsőre megtévesztésig hasonlít az ideire, ám Malcolm Oastler főtervező szerint mégis teljesen más. "A 2002-es gép megtervezésénél tiszta lappal indultam: a külső ne tévesszen meg senkit, a borítás alatt temérdek újdonság rejtőzik" - mondta Oastler.
Három éven át Hondával száguld a BAR
Arról azonban, hogy melyek ezek, még nem árult el semmit. Egyelőre csak az biztos, hogy a motorházban a Honda tízhengeres RA002E kódnevű erőműve dübörög, mely erősebb, nyomatékosabb és megbízhatóbb lesz az ideinél. S ami legalább ilyen fontos a BAR számára: a következő három évben biztosan a japán cég szállítja az erőforrásokat, a felek ugyanis meghosszabbították a kettejük közötti szerződést.
BAR004 |
A BAR 004-est Olivier Panis kedden már ki is próbálhatta, a francia a brackley-i gyár utcácskáin tett meg néhány száz métert az új géppel. Éles bevetésre ugyanis csak 2002. január 1-én, a teszttilalom feloldásakor lesz lehetőség.