További Forma-1 cikkek
- A Red Bull Racing kulcsfigurája mégis távozhat a csapatfőnök szexuális zaklatási ügye miatt
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
- Max Verstappené a Red Bull 100. pole-pozíciója
Carlin tapasztalt autósport-menedzser
A csapatfőnökkel együtt kiderült a Midland központjának a helye is: Carling alakulatainak főhadiszállása a brit hadsereg bázisától nem messze, London mellett, Aldershotnál van, így ide kerülhet az F-1-es project főhadiszállása is.
A Jordan volt főmérnöke egyelőre tanácsadó lesz
A mérnököket és a versenyzőket Shnaider, Carlin és Dallara együtt választják ki. A tervezők szerződtetésében az olasz szakember szabad kezet kap, és valószínű, hogy a Jordan volt főkonstruktőrét, az ír Gary Andersont fogja választani.
"Gary nagyon tapasztalt, és remek a technikai érzéke" - nyilatkozta az olasz Autosprint című hetilapnak Dallara, aki egyelőre "tanácsadói" pozícióban számít Andersonra.
A csapatfőnök jól ismeri Davidsont
"Davidson tökéletes választás lenne, ha tehetném, neki adnám az egyik kocsit" - nyilatkozta az Autosport című brit lapnak Carlin, aki a Brit F3-ban már dolgozott együtt kiszemeltjével.
Davidson jövője Button sorsától is függ
A 25 éves szigetországi tehetség 2002-ben már indult néhány Forma-1-es futamon egy Minardival, de a tavalyi és az idei szezont a BAR harmadik sofőrjeként töltötte. A nagydíjak pénteki szabadedzésein viszont így is részt vehetett, és gyakran gyorsabb volt, mint a gárda állandó pilótái, Jenson Button és Takuma Sato, sőt, néha még Michael Schumachert is maga mögé utasította, megnyerve az aznapi tréningeket.
A Midland 2006-ban csatlakozik a Forma-1-hez, ám Davidsont a Honda is meg akarja tartani: ha szombaton Jenson Buttont a Williams igazoltjának nyilvánítja az FIA (Nemzetközi Autós Szövetség), úgy minden bizonnyal Davidson lesz az utódja a BAR-nál.