A menedzser nem tagadta a pletykákat
Elsőként az Auto, Motor und Sport című újság írta meg, hogy a hétszeres bajnok és volt csapatfőnöke, Flavio Briatore ismét közelítenek egymáshoz, majd a Bild bulvárlap a pilóta menedzserét, Willi Webert kérdezte meg, igaz-e ez.
"Már régóta ismerjük egymást, sokat beszélgetünk. Flavio azt kérte, mielőtt Michael hosszabbítana a Ferrarival, találkozzunk, és tárgyaljunk" - árulta el Weber, hogy felvette a kapcsolatot a Renault-főnökkel.
Schumacher korábban többször elmondta, csak a nyáron, valószínűleg júniusban dönti el, 2006 után is folytatja-e pályafutását, de ha igen, 99 százalék, hogy marad a Ferrarinál. Választása leginkább attól függ, képes lesz-e idén futamokat nyerni, és a vb-címért küzdeni a piros autóval.
Tíz éve legyőzhetetlenek voltak együtt
"Megmondtam Flaviónak, még nem döntöttük el, hogy Michael marad-e az F-1-ben, és hogy a Ferrari az első választásunk" - közölte a Bilddel Weber.
Alonso már korábban aláírt a McLaren-Mercedeshez a következő szezonra, Schumacher szerződése viszont az idény végén kifut a Ferrarinál. Eddig Németországban biztosra vették, a pilóta még egy évre aláír, ám a Renault bejelentkezése megváltoztathatja a helyzetet.
Minden idők legsikeresebb F1-es pilótája 1994-ben és 1995-ben a Benettonnal, a Renault elődjével és Flavio Briatore irányításával szerezte első két Vb-címét. Ezután igazolt a maranellói istállóhoz, és lett hétszeres bajnok.
Attól függ, mennyit fizetne a Renault
Kettejük újra egymásra találásával a Renault, Schumacher és Briatore is jól járna, kérdés viszont, hogy a köztudottan takarékos francia cég kifizetné-e a bajnok 35 millió eurós gázsiját. Ha igen, a Schumacher fizetésének 20 százalékát bezsebelő Weber is jól jönne ki az üzletből, vagyis létrejöhetne a csapatváltás.