Zalán
6 °C
19 °C

Az ISM szerint skeres volt az egy/szer/se kampány

MTI
2002.01.23. 17:04
A felmérések szerint 5.6 millió emberhez jutott el az Ifjúsági és Sportminisztérium tavaly októberben indított, egy/szer/se elnevezésű kommunikációs kampánya a doppingszerek használatának megelőzésére.

Az elmúlt közel négy hónap alatt öt tévécsatornán 280 alkalommal vetítették a társadalmi célú reklámfilmet, országosan 250 óriásplakát hívta fel a figyelmet a problémára.

A kampány üzenete elsősorban a fiatal, amatőr sportolókhoz szólt, ezért 370 szakmunkás- és szakközépiskolába, gimnáziumba juttatták el dr. Bakanek György, a téma legavatottabb hazai szakértője által szerkesztett kiadványt, amely már 400 edzőteremben is megtalálható.

Az október 4-i indulás óta négyezren keresték fel a http://www.szteroid.hu című honlapot.

A kampány részeként rendezett Tisztán-fitten program keretében egy testépítő edzett orvos és szakedző irányítása mellett, s nyolc hét alatt szteroidok nélkül, speciális diétával és táplálék-kiegészítőkkel 4 kg tiszta izomtömeg-növekedést ért el. Ekkora fejlődést korábban sokan elképzelhetetlennek tartottak tiltott szerek fogyasztása nélkül.

"Hamarosan egy védjegy-programot indítunk, amelynek során az ISM jelével látjuk el a bevizsgált és szteroidokat nem tartalmazó táplálék-kiegészítőket" - tette hozzá Deutsch Tamás ifjúsági és sportminiszter.

Tervezi már nyaralását?

Segítünk! Válasszon célpontot nyárra útjaink közül! Tengerparti apartmanok előfoglalási kedvezménnyel!

Választott már utasbiztosítást?

Több mint 50 ajánlat, akár napi 161 Ft-tól!