A labdarúgóliga segíti meg a röplabdázókat
Szieben szerint a jelenleg egyértelműen alacsony színvonalú hazai labdarúgás jó értékesítéssel egymilliárd forint fölötti marketingbevételt termel, márpedig a röplabda szakmailag előrébb tart, mint a magyar futball. A gyorssegély összegét nem árulta el, de hozzátette: az az MRSZ költségvetésének - amely egyébként nem éri el egy NB I/B-s futballcsapatét - több mint öt százaléka. Stevik az MTI érdeklődésére azt mondta, erre az évre 70-80 millió forintos büdzsével számolnak.
Koncz Ernő, a Liga Marketing Kft. ügyvezetője úgy vélte, négy év alatt a labdarúgásban szerzett tapasztalatokat szeretnék átültetni a röplabdába. Már elkészült egy prezentációs anyag, amellyel elindulnak a potenciális hirdetők felé. A fő cél névadó szponzort és a nézőszám emelése érdekében televíziós partnert találni. Valamint prioritást élvező feladat előteremteni az olimpiai selejtezősorozatban érdekelt Nagy Krisztina, Pető Anita strandröplabda páros szerepléséhez szükséges négymillió forintot.