Rekordgyorsasággal farolt ki Sarapova mögül három világmárka

2016.03.08. 15:59

Egy nap sem telt el, mióta Marija Sarapova bejelentette, hogy megbukott az idei Ausztrál Open doppingellenőrzésén, legnagyobb támogatói közül három máris elpártolt mellőle.

A NIKE közleményében az áll:

"Nagyon meglepődtünk, és elszomorodtunk, úgy döntöttünk, felfüggesztjük az együttműködésünket Marija Sarapovával, amíg nem tisztázódik a helyzet".

A TAG-Heuer óramárka szintén közleményt adott ki.

"Tárgyaltunk a szerződésünk meghosszabbításáról, de a történteket látva jobb, ha kivárunk".

A Porsche pedig törölte az összes olyan sajtóeseményét, amin reklámarca, Sarapova lett volna a középpontban.

Az orosz teniszklasszis egy olyan gyógyszerrel bukott meg, amit tíz éve szed, de idén a WADA-nál doppinglistára került. Elismerte a hibáját, és kiállt a nyilvánosság elé, hogy maga vigye el a balhét.

Eltilthatják, elméletileg négy évre, ez az áprilisban 29 éves sportolónő karrierjének végét jelentené. Sarapova öt Grand Slam-tornát nyert, legutóbb a 2014-es Roland Garrost.