Tarolt az Index a második negyedévben

2023.07.10. 18:09

A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és az e.Gemius adatai alapján a 15 leglátogatottabb magyar híroldal, online magazin és bulvároldal mezőnyében 2023 második negyedévében az Index nyerte a napi hírversenyt: átlagosan 805 509 olvasó (egyedi látogató – real user) választotta naponta portálunkat. A második helyezett Blikk 768 005, a harmadik helyre befutó Origo pedig 726 608 olvasót ért el az április 1. és június 30. közötti időszakban.

A híroldalak egyik legfontosabb minőségi mutatójában, az oldalon eltöltött időben még nagyobb az Index fölénye: egy olvasó összesen több mint 2 óra 44 percet töltött az oldalon a második negyedévben, míg a második helyezett Telexnél ez a mutató több mint 1 óra 39 perc, a harmadik helyen pedig a 24.hu áll 1 óra 15 perccel.

Az Index az olvasói érdeklődéssel összhangban releváns tartalmakat állít elő, olvasótáborunk tudatos hírfogyasztását tükrözi az oldalletöltések (views) száma. Ez lapunk esetében kiugróan magas, 554 115 273 volt a második negyedévben, ezt követte az Origo 326 195 152, valamint a 24.hu 257 440171 oldalletöltéssel.

Nemcsak az összesített, hanem a napi átlagos oldalletöltések számában is lapunk a piacvezető. Az Index-olvasók átlagosan naponta nyolc cikket olvasnak el az index.hu-n. Ebben a mutatóban a 5-5 oldalletöltéssel a Portfolio, a Telex és az Origo követi az Indexet, majd 4-4 cikkel a 24.hu és a HVG.

Olvasóink bizalmának és tudatos hírfogyasztásának köszönhetően az Index nemcsak a napi hírversenyben, hanem a legfontosabb minőségi mutatókban is uralja a magyar tartalomszolgáltatók mezőnyét.