A Network Box elemző szerint az általuk vizsgált brit cégeknél összesen közel 14 milliárd webcímre látogattak el a dolgozók 2010 második negyedévében, s e látogatások a 7,2 százaléka a Facebook weboldala volt. Az összes meglátogatott cím közül ezzel az aránnyal a közösségi oldal az első. A második a Google (3,9 százalék), a harmadik a Yahoo! képmegosztó oldala (2,9 százalék), a negyedik a Yahoo! (2,3 százalék), az ötödik pedig a Doubleclick (1,6 százalék).
A sávkihasználásban a Google vezet, mivel az alkalmazottak a rendelkezésre álló kapcitás 10,2 százalékát a YouTube videóinak megnézésére használják, ezt a Facebook követi 5 százalékkal, a Windows Update következik ezek után 3,2 százalékkal, majd a Yahoo! képmegosztója 2,9 százalékkal, s az ötödik a Google 2,5 százalékkal.
A felmérés nem túl nehezen megállapítható tanulsága, ahogy Network Box elemzője is kommentálta az adatokat, hogy a céges internetezés szabályozása kulcsfontosságú: egyrészt azért, mert a dolgozók munkájuk rovására túl sok időt töltenek el ezeken a közösségi oldalakon, másrészt azért, mert a netes biztonságban is nagy fenyegetettséget jelent a munkahelyi facebookozás, ugyanis olyan szolgáltatásokat használnak sokan céges gépeikről, melyek a crackerek elsőrendű célpontjai, ezért az esetleges hibák, felelőtlen kattintások nemcsak az adott felhasználót, hanem az őt foglalkoztató céget is veszélyeztetik.
Mindez nem újdonság, talán csak az arányok lehetnek meglepőek. A magyarnál némiképp tudatosabb netfelhasználás mellett is az látszik, hogy egy nálunk behálózottabb országban is kevéssé gondolnak bele a vállalkozások vezetői, hogy milyen biztonsági protokollok óvhatják meg őket pl. az adatlopástól vagy egy esetleges fertőzéstől. Ez a felmérés is azt mutatja, hogy rengeteg kár előzhető meg azzal, ha egy hozzáértő, a napi veszélyekkel tisztában lévő informatikai vezető is része a menedzsmentnek – akár egy tízfős cég esetében is.