A Google a kísérleti oldalán elérhetővé tett egy testkeresőt, a több mint két éve bemutatott Body Browsert, amely testünk felfedezéséhez nyújt szoftveres segítséget. Az oldalon külön-külön állítható a különböző rétegek áttetszősége, az izomzat eltűntetésével láthatóvá válnak a csontok és a belső szervek, és akár az is megoldható, hogy csak az idegrendszer látsszon.
Ez egyben alkalmas a nyílt forráskódú WebGL 3D-s specifikáció népszerűsítésére is. a Google ugyanis azt szeretné, hogy a grafikus processzorok 3D-gyorsítási képességeit kihasználó, webes alkalmazások fejlesztésére alkalmas környezet windowsos pc-ken is elterjedne, írja az ITcafé.
Az Chrome 9 és a Firefox 4 böngészők béta változatában, valamint a Safariban már most is támogatott WebGL, amely a videokártya OpenGL-meghajtójára támaszkodik. Linuxos környezetben vagy Mac OS X alatt az OpenGL az elsődleges grafikus API, de Windowson nem, és van olyan gyártó, amelynek nincs is használható OpenGL-drivere a Microsoft operációs rendszeréhez. (Egészen pontosan itt az OpenGL ES 2.0-ról van szó, mely API egy specifikus és egyben független kiterjesztése az OpenGL-nek, főleg az ultra mobil GPU-khoz tervezve. Ezt az AMD Catalyst már hónapok óta tudja, és az NV is bevezeti a következő év elején, de az Intel egyelőre még húzódozik a támogatásától.)
Az újdonság annyi, hogy most már nincs szükség különféle beépülőkre (Java, Flash) ahhoz, hogy a Google Body használható legyen, mivel a WebGL lehetőséget ad a böngészőben történő natív használatra.