Az Amazon is beállt azon cégek sorába, akik arra építik a marketingjüket, hogy az Apple termékeivel hasonlítják össze sajátjukat és persze a sajátjuk jön ki jobban ebből. Ezúttal az iPad Air és a Kindle Fire HDX van soron.
A hirdetésben a két tabletet látni, elsőként mindig az iPad Airrel kapcsolatban hangoznak el megállapítások. Például, hogy retina-kijelzős, könnyebb és hogy milyen olcsó. A Kindle Fire HDX-et tartó kéz azonban rendre rákontráz: az Amazon tabletje jobb felbontású, egymillióval több a pixel rajta, húsz százalékkal könnyebb és 120 dollárral olcsóbb is.
Nem az Amazon az egyetlen cég, amely így próbálja népszerűsíteni saját termékeit, már nagyon sok gyártó parodizálta az Apple-t. Legutóbb a Microsoft kényszerült egyik hirdetésének visszavonására, mert túl durva lett a paródia. Azt mondják, tévedésből került ki a netre, és hogy eredetileg viccnek, baráti szurkálódásnak szánták az Apple felé, de kicsit túl erős lett.