Sokan azt hitték, csak vicc. A tulaj bizonyította: komolyan gondolja.
Mindez egy belső feljegyzésből derült ki.
A Föld napja alkalmából hozta meg ezt a döntést.
Lehet, hogy korlátozta a versenyt, hogy megsegítették egymást.
Több mint kétmillió forintot fizetett neki 66 vásárló.
Röviden és tömören: nagyon sokat. Megmutatjuk, mindezt hogyan ellenőrizheti le ön is.
2021. november 19., 20:23
Az újításokat még csak tesztelik.
2021. november 17., 16:27
Gulyás János megbízatása újabb három évre szól.
Nem fukarkodott a kormány, a lejárató kampánya ellepte a Facebookot.
Pedig nem is indultak rajta.
2021.10.06. 12:45 Módosítva: 2021-10-14 08:33:40
Egy DK-s választói szavazat 371 forintjába került, egy győztes jelölt 1,88 millióba.
2021. szeptember 27., 09:20
Dollármilliárdok mennek el, egyre több pénzt költenek az online marketing eme módjára.
2021. szeptember 24., 15:58
A felhasználókat védi a kamutól új rendszerével a techcég.
2021. augusztus 23., 07:19
De ez nem jelenti azt, hogy mind el fog tűnni.
2021. augusztus 10., 21:54
Koncz Zsófia a tavalyi őszi kampányában csak a Facebookon többet költött annál, mint amennyit törvényesen lehetne.
A svéd Dagens Nyheter hirdetés helyett inkább interjút kért a magyar miniszterelnöktől. Válasz nem érkezett.
Egész oldalon, egy-két hibával.
Hatalmas mennyiségű adatot gyűjtenek a felhasználók tevékenységéről.
Az ellenzék szerinte hecckampányt folytat.
A koronavírus-járvány a teljes kommunikációs iparágra is erősen negatív hatást gyakorolt.
Nőtt tavaly az állami hirdetések részaránya.
Elszálltak az évek, és Justin Long átigazolt. Felmelegítik a régi „PC a Mac ellen” reklámokat.
A volt főpolgármester privátban várja az érdeklődőket.
Maryland után más államok is hasonló lépésre készülnek.
A szakértő szerint nincs ok aggodalomra, nem vész el a hirdetők pénze.
2020. augusztus 17., 13:05
A kormány azért dolgozik a rendelettervezeten, mert sok újság bevétele a Google-hoz fut be.
A pont ezeket az álhíreket leleplező oldalakat a lépés nem érinti majd, ahogy a más összeesküvés-elméleteket taglaló oldalakat sem.
A Facebookon terjedt el a toborzó plakát, amiről a Baranya Megyei Rendőr-főkapitányság azt írta a Magyar Hangnak: tévedésből került ki idejekorán.
Nem csatlakoztak a Facebook elleni hivatalos bojkotthoz, de legalább 30 napig nem hirdetnek közösségi platformokon.
Arra hivatkoztak, hogy megsértették a gyűlöletkeltésre vonatkozó szabályaikat.
A Forma-1 története során szép számmal tűntek fel furcsa és kétes hátterű szponzorok a csapatoknál. Nigériai herceg, belga szélhámos és erotikus magazin is hirdetett az autókon, és volt, hogy egy óvszermárka okozott országos botrányt.
A származási országot is meg kell adniuk. A felhasználók nyáron már láthatják is az eredményt.
Miután ez kiderült, a cég törölte a kategóriát. Mindenesetre ennek fényében kicsit fura az állításuk, hogy mindent megtesznek az álhírek terjedése ellen.
Legalábbis az előre felvett hangja, de a főváros több helyre tesz ki plakátokat is az idősek védelmére a koronavírussal szemben.
A gálát közvetítő ABC szerint a gyermekágyas időszakot reálisan bemutató reklám túl felkavaró volt.
Az új polgármester szerint a megbízott cég nem tartotta be a szerződésben foglaltakat.
2019. december 12., 10:41
A költségeket egyelőre nem árulta el a kormány, de a Ripost, a Bors és a Magyar Nemzet mellett jutott ünnepi reklám a Népszavának is.
2019. november 27., 21:25
A pénz az önkormányzati kampányban nem döntött el mindent.
2019. november 22., 14:11
Lett győztes, de inkább nem kér belőle a főváros, egységes koncepciót dolgoznak ki az összes budapesti hirdetési felületre. Lehet, hogy ezzel magával is kiszúrt az ellenzék.
2019. november 21., 10:17
Több százmillió forintos jutalékért a Media Services Company értékesítheti az állami média hirdetési felületeit a következő három évben.
2019. november 21., 10:12
Csak nemre, korra és tartózkodási helyre lehet szűkíteni a célzást az új rendszerben.
2019. november 14., 21:59
A változtatásokat 2020-tól tervezik bevezetni azért, hogy a hirdetők ne lássanak rá érzékeny adatokra.
2019. augusztus 21., 14:53
Persze ugyanúgy nyomon követnek minket, mint eddig, csak ez kevésbé lesz feltűnő.
2019. augusztus 6., 10:50
Németh Sándorék is tiltakoznak a "homoszexualitást népszerűsítő" hirdetések miatt.
2019. augusztus 4., 09:58
Ők csak kiadják a reklámfelületet, és amúgy is pont partnert váltanak. Az nem derül ki, hogy problémásnak tartják-e a reklámokat.
Szerencsétlen egybeesés: már a katasztrófa előtt kikerült a hirdetés a reptér érkezési oldalára.
Elemzőkre, technikusokra és jogászokra is szükségük van.
Nem, nem azért, hogy befolyásolják a választásokat.
A kormányközeli kiadó közlése szerint elnézést kértek tőlük a kényelmetlenségért.
2019.05.15. 13:58 Módosítva: 2019-05-17 08:23:44
A közösségi oldal az EP-választások előtt megpróbálja visszaszorítani a politikai hangulatkeltést és az álhíreket.
Hátborzongatóan valóságos virtuális vudubabák jósolják meg minden beszélgetésünket.
Nálunk is meg lehet már tudni, ki mennyit költ facebookos reklámokra: a Fidesz sokat, az ellenzék szinte semmit.
A fiatal feminista feszülettel a fülében látta magát viszont az Operaház hirdetésein.
A Mahir Cityposter Kft. felmondta a lap kiadójával kötött szerződést, így a címlapokat többet nem lehet hirdetőoszlopokon látni.
Az LMP nem mondott összeget.
Impresszumszerűen szerepelnie kell a kiadásért felelős személy nevének is.