A gép, ami ért a kedves vásárló nyelvén
A San Franciscó-i TrailheaDX fejlesztői konferencián a Salesforce szerdán bejelentette, hogy három olyan eszközt fejlesztettek, ami megkönnyíti a fejlesztőknek, hogy mesterséges intelligenciát építsenek az alkalmazásaikba.
Az új fejlesztés mindenkinek jó hír, aki ügyfélszolgálati feladatok ellátásával foglalkozik, és hasonló szolgáltatást szeretne, csak digitális formában. És rossz hír mindenkinek, aki ezen a területen dolgozik.
Az új eszköz a Salesforce mesterséges intelligenciáját, az Einsteint használja. A visszajelzéseket egyedi analitikai módszerekkel vizsgáló rendszer programozói lehetőséget kapnak rá, hogy a saját elvárásaiknak megfelelően tudják testreszabni a platformot.
Az Einstein egyik fontos szolgáltatása, hogy egy szöveg alapján meg tudja állapítani, hogy pozitív, negatív, vagy semleges tartalmú-e. A fejlesztők arra is használhatják a rendszert, hogy szűrjék a felháborodott tviteket és emaileket, vagy hogy kiemeljék a dicsérő, elismerő visszajelzéseket.
Az Einstein arra is kiképezhető, hogy automatikus, de releváns tartalmú üzeneteket küldjön a felhasználóknak, ami a személyre szabott reklám területén igen hasznos. A Salesforce szerint ez például viszonteladóknál használható, akik erre a technikára építve fejleszthetnek egy alkalmazást, ami azonosíthatja a szállítással kapcsolatos problémákat, és megfelelő választ küld az ügyfélnek.