Jönnek a hirdetések a Messengerre

2017.07.13. 12:28

A Facebook négy fő termékéből már csak a WhatsAppon nincsenek reklámok, miután a Facebook portál és az Instagram után a Messenger is bekerült a hirdetési felületeket kínáló appok közé. Ausztráliában és Thaiföldön januárban lezajlottak első tesztek, most viszont a világ minden táján elkezdenek hirdetőket keresni.

Most nagyjából 1,2 millárd havi felhasználója van a Messengernek

A hirdetések a Messenger app fő oldalán jelennek majd meg, és ezekre bökve vagy a hirdető weboldala nyílik meg, vagy egy csevegőablak, ahol a márkával lehet kapcsolatba lépni. Nyilván ezért van jelentősége annak, hogy a márkák valamilyen intelligenciát, botokat alkalmazzanak a csevegőben, másképp ugyanis képtelenség, vagy legalábbis túl drága lenne az érdeklődőkkel kommunikálni.  

Azért volt nagyon fontos a Facebooknak, hogy a Messengerrel is belevágjon a hirdetési bizniszbe, mert a közösségi portálon megjelenő reklámok értéke csökken. A mobil pedig továbbra is a cég legfontosabb platformja, hiszen bevételeinek 85 százaléka onnan származik.

Ezzel a lépéssel a Facebook ismét nagyon jó pozícióba került az online hirdetések piacán, hiszen az alkalmazásában megjelenő reklámokat nem lehet kikapcsolni vagy bármilyen más módon eltűntetni.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 1-2-3-4-5

5 könyv
Több mint 600 meghökkentő, érdekes és tanulságos történet!

MEGVESZEM