- ezt Bluetotthszal érte el egy ember
Márka - ember csatorna
Az újszerű modell szerint a témához magukat küzel érző erős brandek sorra indítanak virtuális modilhálózati szolgáltatásokat. Az első veréb a Virgin Mobile USA volt, amely hárommilliósra puffadt előfizetőtáborával jelenleg épp a tőzsdei bevezetésre készülődik. A Disney hétfőn jelentette be, hogy családcentrikus mobilszolgáltatást indít a Sprint hálózatán, amellyel közvetlen marketingcsatorna nyílik számára a kisdedekre.
Rukkolási hullám
A masszív áruházlánc, a Wal-Mart elemzője úgy vélte, meglehet, hogy ők is beugranak a háztartási mobilszolgáltatási bizniszbe, és bár a Wal-Mart és a Nike egyelőre nem rukkol ki saját brandmobiljával, úgy tűnik, efelé tartanak a dolgok.
Az Apple nem kívánta megerősíteni a szóbeszédet, de Steve Jobs lelkesnek tűnt. A Cingular közölte szívesen biztosítana hálózatot a kezdeményezéshez. Az iTunes 15 milliós ügyfélköre végül is ad okot némi reménykedésre. Az elemzők bólogatnak.