Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Dél-karolinai Egyetemen működő Annenberg Központ a Digitális Jövőért kutatói szerint a tavaly elvégzett felmérésben részt vevő amerikaiak 28 százaléka állította, hogy kevesebb időt tölt családtagjaival. Ez a szám 2006-ban még 11 százalék volt. Ugyanakkor azt nem mondták, hogy a barátaikkal is kevesebb időt töltenének. Michael Gilbert, a központ munkatársa kifejtette, hogy időközben az olyan közösségi hálózatok látogatottsága, mint a Facebook, a Twitter vagy a MySpace, jelentősen emelkedett. Az ötéves Facebook aktív felhasználóinak száma például a tavaly augusztusi 100 millióról mostanra 200 millióra növekedett. Kiemelte, hogy az internet többnyire egyéni műfaj a televíziózással szemben, ahol összegyűlhetnek a családtagok.
Egyre több ember aggódik ugyanakkor amiatt, hogy a gyerekek és a kamaszok milyen sok időt töltenek a számítógép előtt. Gilbert szerint nagyon fontos lenne az internet korában is, hogy a családtagok minél több időt töltsenek el egymás társaságában. Az évtized első felében a családok még átlagosan havi 26 óra együtt töltött időről számoltak be, 2008-ra ez a szám harminc százalékkal havi 18 órára csökkent. A felmérésben 2030, véletlenszerűen, reprezentatív minta alapján kiválasztott, tizenkét évesnél idősebb amerikai vett részt 2008 áprilisa és júniusa között.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM