Nem várnak
A vizsgált férfiak fele azt mondta, nem vár, ha egy weboldal lassan töltődik le. Negyven százalék nyilatkozta, hogy csupán három percig hajlandó tartani a telefont, ha éppen kapcsolják valakihez, és a kísérletben résztvevő férfiak körében öt közül csak egy vár három percnél többet abban a boltban, ahol hosszú sor állt a pult előtt. A C&W kísérletében brit férfiak vettek részt, akiket a kutatás végeztével a cég "háromperces férfiak"-nak nevezett el.
"A kutatás fontos kérdésre világított rá. A vállalatok elveszthetik klienseiket, ha szolgáltatásuk több mint 180 másodpercig rabolja ügyfeleik idejét, gyakran anélkül, hogy tudnák mi a probléma", mondta Royston Hoggarth, a brit Cable & Wireless vezérigazgatója. A kísérlet szerint a legjobban irritáló várakozástípus a vállalatok telefonos kapcsolási zenéje, valamint a lassú netkapcsolat.