25 találat az Indexről, és a környékéről.
2023. december 19., 06:13
Ezúttal nem a szokásos összehasonlításról lesz szó, ezek ugyanis nem összkerekes autók.
Egy meglepően jó Opel, egy kockázatos vásárlási ötlet és egy nagyon olcsó mindennapi autó a mai Totalcar Híradóban.
A Gyöngyösi utcánál okozott kisebb tüzet a felújítás káoszát kihasználó kistestű állat.
2019.01.07. 13:11 Módosítva: 2019-01-09 15:52:25
Így most már hosszabb a 3-as szedán, mint a kettővel ezelőtti ötös.
Ezúttal a kevésbé látványos szedánból is látni engednek egy keveset.
Ausztriában tesztelik az új generáció álcázott példányait. Villanyos is lehet köztük.
Talán, de inkább nem. Nagyobb vesék, egybenyitott nyílások - kéne?
2015.05.09. 17:07 Módosítva: 2015-05-10 13:48:40
A történet 1975-ben, az E21-gyel kezdődött, a bajorok most egy kisfilmmel ünnepelnek.
Ekkora pimaszsághoz arc kell, de muszáj elismerni, az ötlet jó.
Nem kevesebb, mint 1,6 millió autót hívnak vissza egy japán beszállító miatt.
Amelyik autó úgy képes az 5,3-as százas gyorsulásra, hogy az első három másodpercben csak a tököléssel van elfoglalva, az nagyon nagyot megy.
Megakadt egy metrószerelvény.
Rengeteg dolgot tud, amire semmi szükséged. Ha kipróbálod őket, többé nem tudsz nélkülük élni.
Nem csak a csomagtere hatalmas, de az utasoknak is több hely jut a kisebbik GT-ben.
A 3-as Touring ezúttal tényleg hatalmas teret kínál, pedig nem ez volt a hagyomány.
Legalább egy év, míg megjön a kupé, talán már új néven, feltéve, ha a gyáriak nem babonásak.
Szépen megnőtt, de a gyáriak szerint könnyebb, hatékonyabb és még élményautónak is jobb lesz, mint az elődje.
2011. augusztus 15., 14:48
A legrosszabb sejtéseink látszanak beigazolódni: mintha Münchenben is elkapták volna az auditist, amely Ingolstadtban már évtizedek óta pusztít.
A nyújtott tengelytávú változat a kezdetektől a kínálat része lesz, ami a keresletet nézve indokolt is.
Nem használták túl bátran a ceruzát, az új 3-as alig fog különbözni a régitől: az igazi fejlesztések a műszaki tartalmat célozták.
2010. december 26., 08:05
Nyúlik is, kerekedik is, de csak kinézetre fog hasonlítani bátyjára. A héj alatt inkább az 1-es technikája köszön vissza.
Akár sikeres az ötös GT, akár nem, a BMW következetesen továbbviszi a koncepciót. A 2012-re tervezett új hármas sorozathoz is elkészítik a csapott hátú változatot.
Ugyan még bő két év van a hármas sorozat leváltásáig, de már felbukkantak az első képek a prototípusokról.
2009. szeptember 24., 14:49
A TotalCar frankfurti különítménye akadt bele véletlenül egy összevissza ragasztószalagozott prototípusba.
Hűazannyamindenit, de jó nekem, dalolta egykor Voga és Turnovszky. Én is ekként éreztem a rövid tesztúton a 2005-ös modellévre fülétől a farkáig teljesen megújított Hármas hazai sajtóbemutató tesztútján.