28 találat az Indexről, és a környékéről.
2022. november 27., 06:14
Sokak szemében csak "szarfranciák", nekünk viszont az elmúlt 20 évünket támogatták, komolyabb hiba nélkül
2022. szeptember 20., 16:03
Bontatlan blokkal és gyári turbóval. A tulaj vissza is vitte a gyárba, hogy megköszönje, milyen megbízható autót készítettek neki.
Peugeot 307-átvizsgálás, változó OT-minősítés és méregerős új AMG Mercik a Totalcar Híradóban.
A Peugeot 307-est erősen leértékelte a piac, egymillióig százával találsz, de félmillió alatt is bőven válogathatsz. Családi használatra jó is lenne, de... van de?
A Peugeot 307-es nem túl jó hírnevű típus, de gazdája a fejébe vette, hogy megtalálja a tökéleteset. Hisz vannak erényei.
Ha cikk elolvasása után is az az érzésed, hogy kell neked egy ilyen, akkor szólunk: nem ez volt a szándékunk.
2015.08.25. 10:07 Módosítva: 2015-08-28 11:57:24
Tudsz olyan megoldásról amivel úgy ki lehet cserélni egy RD4-es gyári fejegységét a menü megtartásával?
Előjele nem volt, külföldön vagyok az autóval.
Mindenki ismeri a három f-es szabályt, de mi van, ha pont két ilyen elátkozott közül kéne választani?
Rossz helyen van a pöcök a csatlakozón, így nem tudom összedugni. Letörjem vagy át kell kábelezni az egész autót, hogy legyen benne rádió?
2010. november 23., 15:56
2010. szeptember 2., 15:37
2007. augusztus 24., 13:25
Nálunk felhőszakadás és árvíz volt, Franciaországban sütött a nap. De nem ez volt a legjobb az egészben, hanem hogy Párizsból TGV-vel mentünk át Dijonba, a bemutató helyszínére. A TGV tényleg gyors, a dijoni mustár tényleg jó. A Peugeot-k is, hellyel-közzel.
2004. november 18., 12:22
Sajnos már csak a legutolsó, kabriózásra valóban alkalmas napok után kaptam meg a gépet. Aztán rájöttem, hogy mindegy, mert a CC csukva is szép, és ez a lényege. Neki.
Bármennyire siralmas, hervasztó meteorológiai nonszensz volt az idei május, nem szabad temetni a kabriózást. Egy kemény tetős négyülésessel például egész jól minimalizálhatjuk a veszteségeinket; ha egész évben esik, legfeljebb kupézunk.
2003. augusztus 30., 14:28
Amikor bő egy héttel a gépátvétel előtt megtudtam, hogy egy 307 Break-et vezethetek, hirtelen beütött a zöld Trabant-effektus: eleddig láthatatlan nagyseggű 307-esek tömkelege bújt elő varázsütésre az aszfaltból, megelőztek, visszaelőztem őket és ott voltak mindenütt. Hogy eddig hol bujkáltak, nem tudom, de nem véletlen, hogy ennyire kelendő a típus.
2002. augusztus 29., 09:12
Első hallásra fura ötletnek tűnt a 307 SW. Kombi üvegtetővel. Jó. És? Tájékozódjak a csillagok állása szerint? Aztán megláttam az út szélén, annyira megtetszett a tető kétharmadáig hátrafésült szélvédő, a kiegyenesített púp, a vállas hátsó lökhárító és a kerek sarkú, trapezoid hátsó szélvédő, hogy a turistaszextánsomat még este magamhoz vettem.
2001. december 20., 19:53
A 205-öst lecserélve vékony jégre merészkedett a Peugeot: minden idők egyik legkarizmatikusabb kisautója után nehéz okosnak lenni. Aztán a 206-os úgy, ahogy volt, bejött. A 306-ost szinte észre se lehetett venni, az utóda viszont a külsejével tarol. Legalábbis másodsorban: mert először a példátlan felszereltségen hűl el a nép.