23 találat az Indexről, és a környékéről.
A Bangle-féle ötös BMW-k ára benézett kétmillió alá, annyit meg a hülyének is megér, nem? De mennyire élhető alapmotorral, és fáj-e ha alkatrészt kell venni hozzá?
2015.11.26. 17:53 Módosítva: 2015-11-28 15:15:12
A legújabb hírek szerint jövő ősszel érkezik a BMW új nagykocsija, a 7-essel azonos műszaki alapokon.
Az egész egy 3D-s tervezőprogramban kezdődik, végül teljesen elmaszkírozzák az 5-ös GT-t.
A könnyű, egyszerű és olcsón gyártható modell nagyjából a Clio használati értékét nyújtja majd.
Az 5-ös főúton, Balástya közelében kedd délután balesetezett egy férfi.
Erősebb motorok és markánsabb arc várható. De hozzányúlnak az iDrive-hoz is.
A technika évek óta adott, csak idő kérdése volt, hogy az autókban is elkezdjen terjedni.
2011. szeptember 30., 18:08
Látszólag csak adókedvezményre és behajtási engedélyre hajtóknak készült a legújabb 5-ös.
2011. augusztus 21., 20:41
Két ember súyosan megsérült, a régi 5-ösön fél pályán halad a forgalom.
Na nem az autó, csak a motorja: két hengerrel kevesebb viszi majd, bár ezzel elvben mindenki csak nyer.
Két autó karambolozott a régi 5-ös főúton, ketten meghaltak.
Karöltve hívja vissza autóit a BMW és a Mercedes. Csak a fékkel és a kormányzással van gond.
Ha a hetes túl drága, de sofőrrel utazna, itt a megoldás, az 5-ös öt méter felett.
Sem sokkal érdekesebbnek, sem sokkal hasznosabbnak nem tűnik, mint az elődje, mégis sikeres lehet a legnagyobb BMW kombi.
A bajorok nagyban játszanak: ez a harmadik, gyártásra szánt hibrid autójuk, a harmadik féle hajtáslánccal.
2009. november 11., 07:13
Az 5-ös GT bemutatása után sokan kételkedtek benne, hogy egyáltalán elkészül a Touring, de a legújabb kémfotók arra utalnak, hogy már jövőre bemutatkozhat.
2009. november 10., 12:03
Két hét múlva lehull a lepel az 5-ös következő generációjáról, de addig is megcsodálhatjuk az autó sziluettjét egy érdekes film révén.
Olcsóbb, kisebb fogyasztású változatok lesznek, az M5 GT viszont biztosan nem készül el
A Bangle-dizájn halott, a következő ötöshöz ismét előszedték a klasszikus, visszafogott BMW stílust.
Már a következő generáció érkezésére készül a német gyártó, így az E60-as szedánból és E61-es kombiból egyre kevesebb készül
2001. augusztus 1., 18:26