76 találat az Indexről, és a környékéről.
Egyelőre marad a benzines és a dízel változat is, tisztán elektromos nincs.
Teljesítményorientált változatok is várhatóak.
Amikor jó az autó, mégis zsebbe nyúlós a végeredmény: Beni Audija esetében bő félmilliót ért volna az igazolt szervizelőélet.
2022.06.15. 09:36 Módosítva: 2022-06-17 06:07:41
A márka vezetője is megerősítette: igazán kis Audik nem készülnek a közeljövőben.
Először lett a cím dél-koreai autóé.
A hősies előzést követően aztán a körforgalomba éppen behajtó autóval is majdnem találkozott.
2021. december 19., 14:42
2021.06.26. 06:45 Módosítva: 2021-07-02 12:39:59
Leginkább színeiben hasonlít a két autó, amelyeket száz év választ el egymástól.
A TCR szabályok szerint épített gép továbbra is a szedán karosszériára épül, és még az idén rajthoz állhat.
2020. augusztus 12., 10:05
Egyelőre ez a leggyorsabb A3 változat, 310 lóerős kétliteres turbómotorral és összkerék-hajtással.
2020.04.21. 10:25 Módosítva: 2020-04-25 07:02:24
Csak egy keveset nő a második generáció, viszont a forma az ötajtóséhoz hasonlóan érdekesebb lesz.
Bár a sablonok betartása alól nem mentesültek a tervezők, úgy néz ki, megtalálták a kitörési pontot.
Bár magát az autót még nem mutatták meg, az üléshuzatát már láthatjuk.
2020.02.07. 15:20 Módosítva: 2020-02-12 06:33:30
Az Audi ismét beveti az okos lány trükkjét: mutat is valamit, meg nem is.
2018. augusztus 16., 06:37
100 ezer kilométerrel egy ilyen autó még tulajdonképpen új. Nehéz is neki ellenállni.
Leverkusennél törtek ki egy legelőről és jutottak fel a pályára, végül nyugtatólövedékeket kaptak.
Városi használat mellett azért jár és járni is fog autópályán az autó. Megéri egyáltalán ilyen cserében gondolkodni?
Egy TT RS lett az egymilliomodik autó, emellett harmincmillió motoron is túl vannak.
2016.11.03. 17:46 Módosítva: 2016-11-07 06:20:06
A Q4 hobbiterepjáró és a következő A3-as is csúszhat, most más a fontos a németeknek.
A Vahana projekt célja olyan önvezető jármű kialakítása, amely egyszerűen átugorja a forgalmi dugót.
Az autó külsején kívül a motorválasztékot is módosították: az Audinál is felbukkan az ezres turbómotor.
2016.01.03. 12:31 Módosítva: 2016-01-06 06:26:14
Az ülésfűtés és a rosszul szabott huzat miatt is előfordulhat, hogy nem nyílnak ki a légzsákok.
Voltak olyanok is akik azt mondták h egy ilyen idős autónál már inkább a 10w-40-es előnyösebb.
Az érdekelne, hogy a motor nincs-e tiltólistán?
2014.12.09. 11:39 Módosítva: 2014-12-10 21:49:02
Egyenruhás Audikat, Skodákat és Mercedes furgonokat látni tömegével a budapesti kereskedések udvarain.
Nem, ez nem az, aminek látszik. Ez valójában egy tízpontos találat, vény nélkül kapható tapasz, fájdalommentes műtét a modern kor egyszerű emberének.
Kívülről egy átlagos A3. Pedig ha kell, nem fogyaszt üzemanyagot, ha pedig menni kell letépi a fejed.
A békés A3 szedánból különösebb erőlködés nélkül faragtak veszélyes sportszedánt a gyáriak.
Hamarosan eljuthatunk oda, hogy a negyedik henger már a prémium-kategóriában is luxus lesz.
Győr, 2013.
Meg tudják-e ismételni a nagy modellek sikerét kicsiben is? Mit tud az Audi, amit más nem?
2013. augusztus 6., 14:13
Normál méretű középkategóriás modell, de 3,2 liter üzemanyaggal elmegy száz kilométert. És ez még csak az első.
2013. augusztus 4., 06:41
Erősebb lett, és kevesebbet fogyaszt a németek kétliterese - az A3-asokba szánják.
Az Audi nem csinál Thaliát; az A3 első szedán változata elég jól sikerült. A beltér néhány pontján azért éreztetik a vevővel, hogy ez csak a kezdet.
Vakon is fel lehet ismerni egy autót? Meg lehet mondani, hogy drága-e, vagy olcsó? Irány a reptér, ahol kipróbálhattuk vakon a vezetést is.
Egyfolytában azt hajtogatják az A3 Limousine-ról, Magyarország következő komoly exportcikkéről, hogy rettentő sportos.
Meglepő, de igaz: az A3 szedán teljesen új autó, még annyi közös sincs benne a többi A3-assal, mint lehetne.
Még egy Audi Genfben: több mint kétszáz lóerő, akár másfél literes fogyasztás.
2012. december 18., 06:21
A diktafon egy hétig üres maradt. Végig ott volt a kezem ügyében, de összesen annyi került rá, hogy szerintem az MMI kezelőgombja tekeredhetne fordítva.
2012. november 27., 05:49
Lassan megérjük, autó csak azért készül, hogy legyen mibe szerelni a számítógépeket. Tényleg a beszédfelismerős SMS-ezés a legnagyobb élmény manapság?
2012. november 24., 06:40
Nagyjából mindenki el tud képzelni egy az A3-ból kialakított szedánt, de a fotó, azért az mégis más.
2012. szeptember 20., 17:11
A Sportback késett egy kicsit, de ennek jó oka van: nem a két plusz ajtó az egyetlen különbség.
Úgy tűnhet, hogy csak a lámpái újak, de egy nagy frászt. Szenzációs új motorokkal jön az új A3.
Ezt akkor láttam be, amikor a mérnök felkapott egy levegőrostélyt. „Érzik? Kis éle van a rácsoknak. Megvizsgáltuk elektronmikroszkóppal.” Szemében szenvedélyes tűz lángolt.
Az Audi hozza a formáját: pontosan azt kapjuk az új A3-astól, amit várnánk, se többet, se kevesebbet.
Idő előtt nyilvánosságra kerültek a legújabb ingolstadti modell első fotói.
Tavaszra kívül-belül megújul az Audi kompakt modellje – itt az első bizonyíték.
2011. november 18., 14:57
A sofőr kiszállt cigizni, ezért a kocsi belsejéről is készülhettek képek.
2011. szeptember 1., 07:17
6-800 ezer forint. Ez már nem a „kell valami hulladék két hónapra”-kategória, nem is a „havonta kétszer megyek vele moziba”-szint. Ennyiért igazi autó kell. Megbízható, és ne vigyen sírba a költségekkel.
2011. augusztus 24., 11:24
Olvasónk fotózott kísérleti Audit a világ egyik legforróbb vidékén, de a kínai mérnökök barátságtalanok voltak.
Infarktusig fújt turbómotor, kompakt lépcsőshátú egyendizájn, farkincán lógó villásdugó. Tanulmánynak szép, de hol a realitás?
Egyelőre csupán két vázlatot mutattak, de az már biztos, hogy négyajtós is lesz a választékban.
A sportos Audi formaterv és az üvöltő ábrázat talán eléri, amit a levesestányérnyi VW jelvénynek nem sikerült.
A következő A3-as lassan a régi A4-esek szerepét veheti át az Audi palettán.
2010. szeptember 23., 14:18
Tizenötezer új munkahelyet ígér az Audi a 900 milliós beruházással, amelyet a Győr melletti Natura 2000-es területen valósítanának meg.
Megkapta az Audi A3 kabrió is a konszern új kicsi egyenmotorját: nyitott tetővel minden bizonnyal jobban hallani majd az apró turbó lelkes fütyülését.
Februárban egy hétig szünetel majd a gyártás Ingolstadtban, annyira megcsappant a kereslet az Audi A3 iránt.
2009. szeptember 22., 07:09
Enni alig kér, de azt is visszaöklendezi. Négy liter alatt a dízelmotor fogyasztása.