85 találat az Indexről, és a környékéről.
Hangos, erőszakos, hihetetlenül pici, de a mai napig a legjobbak között van.
Méltó módon ünneplik a 75. születésnapot.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
Sorozatunkból kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Ez a márka jelenlegi legerősebb modellje*.
Abban bízik a gyártó, hogy a brazilok majd fognak.
Ha májusban kéne elpattintani pár százezer, esetleg millió eurót, irány a Villa Erba, ahol ezek a csodák várnak Olaszország talán legszebb vidékén.
Az elképesztően jó kétliteres Lambredi motorral a csupán egy évig gyártott Ritmo Abarth 125 TC egy alig létező csodagép, amit csak szeretni lehet.
Az ötből négy olasz, a maradék pedig egy Lotus, de így is akad meglepetés.
2022. november 22., 16:13
155 lóerő, 234 Nm és 7 másodperces 0-100-as sprint!
Önkéntesekkel próbálják ki az arcfelismerésen alapuló technológiát.
Egy Abarth 500 vezetését általában széles vigyort rajzol az arcra. Ezúttal nem így történt.
2022.05.07. 06:41 Módosítva: 2022-05-11 06:15:35
A szép kék Abarth 695 a legsikeresebb Fiat versenyautók egyikére hivatott emlékeztetni.
A Stellantis az Emil Freyt bízza meg az korábbi FCA márkák képviseletével Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában.
Az olaszok sportos márkájának vezére szerint jó úton járnak, de több vele a meló, mint hitték.
Megszámolni lehetetlen, annyi limitált szériája és változata volt már az Abarth Fiat 500-asának, de még nincs vége.
A gyári kétüléses elegáns, modern múltidézés, de valószínű, hogy egyedi példány marad.
Nemsokára árverésre megy minden idők egyik legrandább, de legérdekesebb Lanciája.
2020. szeptember 4., 16:59
Nem Fiat, hanem Abarth - ismételgeted, amikor oltanak a haverjaid a formája miatt. Aztán egy próbakör és már nem viccel senki.
2018.03.04. 07:39 Módosítva: 2018-03-07 18:06:24
A Mazda MX-5 után a testvérmodell Fiat 124 Abarth-ból is keménytetőst faragnak Szénszállal.
Fogták a Világ Legjobb Autóját, és néhány sunyi trükkel erősen feljavították.
Egy akkori 911-esnek 200 lóerő kellett volna, hogy úgy menjen, mint a zseb-Fiat, de csak 130 volt neki. Ez a Fityó úgy evett Porschéket, hogy azok még rángatóztak egyet a szájában. Ma is zúzós!
2017. szeptember 5., 06:09
Annyit mondok csak: titánból készültek a hajtókarjai, ötgangos a váltója, coiloveres első futóműve van... De inkább a cikkben folytatom.
2017.03.11. 14:05 Módosítva: 2017-03-13 08:42:22
Olyan történt, mint még soha: egy olasz autó célba ért a Dakaron. Ugyanitt ismerkedjen meg Abarth Istvánnal.
Carlo Abarth neve igen jól cseng, ha méregerős kiskocsikról beszélünk. De nem autókkal kezdte.
A Yamahánál fogták az XSR900-at, elvitték az olaszokhoz, és ez lett belőle.
Néhány kanyar után azt láttuk, hogy két felnőtt ember fülig érő szájjal köröz egy nyúlketrecben, majd ugyanazzal a vigyorral, és "b+, ez egy gokart" felkiáltással kiszállnak az autóból
Ma 37 éve halt meg Carlo Abarth. A legendás tervező életének felidézése a Hidegindítóban.
2016.09.21. 06:15 Módosítva: 2016-09-26 06:29:23
Úgy tűnik, tényleg elkészítették az Abarth változatot, amely sokkal erősebb az utcai 124-esnél.
Az Abarth 595 OT komoly versenyautónak ígérkezik: indítják az olasz túrakocsi-bajnokságban, és saját kupája is lesz.
A gyári tuningcég vette kezelésbe a Fiat sportkocsiját, de utcán így nem látjuk majd.
2015.11.19. 06:19 Módosítva: 2015-11-22 07:03:40
Az amerikai változattal egy időben az Európába szánt 124 Spidert is megvillantotta a Fiat. Kiderült, hogy nem egyformák – nagyon nem.
2015. augusztus 12., 06:50
Meglepő, hogy új modellként hallunk arról a Puntóról, amelynél ma már nemigen akad régebbi modell a piacon.
2014. december 23., 18:10
Nem lesz Mazdából Alfa, ennyi biztos. Talán Fiat.
2014. december 17., 08:06
Az olaszok rátelepednek az amcsikra, jön egy új szupersportkocsi és videó egy Zagatóról, ami nincs is.
2014. december 16., 07:22
Az olcsó taxizóknak, továbbá 500 millió forintos fogás a magyar rendőrségnél és a szexi csaj, aki a képernyő elé ragaszt bárkit.
Alig ezer kilót mozgat 190 lóerő – ez már igazán jó aránynak tűnik.
Ez az utolsó falat Frankfurter, a kondér alján összekapart maradék, ami sokszor a legfinomabb kanál a főzelékből.
2013. szeptember 3., 18:01
Száznyolcvan lovas méregzsákkal idézik a hatvanas évek sikeres törpe-versenyautóját.
Habár az autó csupa izom, száguldozásra nem alkalmas, reklámnak viszont nem utolsó.
Úgy borzolja a kedélyeket az Abarth-reklám, hogy közben senkit nem bánt. Kit érdekel egy-két megalázott férfi?
2011. november 22., 17:17
A skorpiós modellek egyike sem adja százhatvan lóerő és kétszázas végsebesség alá.
Bő egymillió euróval károsították meg a Fiat házi tuningcégét saját alkalmazottjai.
2011. szeptember 14., 10:00
Nem nyitották fel a géptetőt (több fotó a galériában, katt a képre) Az Abarth standján nagy volt a nyüzsgés, mert ide szerződtették a legdögösebb csajokat.
Ha az eladásokban nem is, a murván lehet esélye az olaszoknak a világelsőségre törni.
Lázálomba illő sportkocsit pörget az Abarth a genfi standon. Több szempontból is felrúgja az eddigi hagyományokat, de ez egyáltalán nem baj.
Brüsszel belvárosában döngetett Lőrinc herceg Fiat Punto Abarthjával, és nem ez volt az első eset.
2010. november 23., 12:17
Az olasz rendőrség kötelékében Lamborghini is szolgál, de az esetek többségében az Abarth Fiat is bőven elég lehet a gyorshajtók üldözéséhez.
Az a hír járja, hogy az X-Bow alapjaira építik az Abarth sportkocsit, persze más külsővel és más motorral.
2010. szeptember 14., 14:11
Megérkeztek az EsseEsse tuningcsomagok az Abarth 500C-hez és a Punto Evóhoz. Még húsz lóerőt préseltek a nyitott kis görcsbe.
2010. augusztus 5., 08:04
A KTM-mel közösen építené könnyűsúlyú sportkocsiját az Abarth.
Úgy tűnik, az Abarth elkészíti a Fiat 500-as legsportosabb, legszexibb változatát.
Itt a megoldás mindenkinek, akinek bejön a Fiat 500, csak gyengécskének tűnik: a német Pogea Racing elképesztő teljesítményt préselt ki az apró turbómotorból.
A Fiat házi tuningmárkája kiterjesztené a tevékenységét a vállalatcsoport más márkáira.
Többet vártam a Punto Abarth-tól, mégis az 500-as mentette meg a cég becsületét.
A kétüléses kupé turbófeltöltéses középmotorral érkezik, és két éven belül kapható lesz.
A magyar Ferrari-tulajdonos speciel nem úgy működik, mint a többi: nem igényli a csereautót. Vagy átül a másik Ferrarijába, vagy érte jön egy másik ferraris, az 500 Abarth meg ott porosodik a garázsban. Úgyhogy ilyenkor ideadják nekünk.
A legjobb pillanatban készült el a Fiat kisautó legerősebb változata: most indul a vezérhangya az autóbolondoknál.
Valószínűleg kiállítják végre az Abarth 500-as kabriót és az Abarth Punto Evót Genfben.