56 találat az Indexről, és a környékéről.
Az ADAC tesztjéből kiderül, melyek a legjobbak és a legrosszabbak.
Rendhagyó rangsort készítettünk az ADAC-tesztben legjobban szereplő téligumikról.
Két méretben összesen négy gumi bukott meg az ADAC tesztjén.
*Nyugi, csak Lego autókról van szó.
A tesztgyőztes több mint 60 ezer kilométerre „elég”, a második helyezett csak 33 ezerre.
Az ADAC-osok három teljesen különböző villanyautóval mentek fel egy hegyre. Majd lejöttek onnan.
Megjött az ADAC friss tesztje, amely a 215/55 R17-es nyári gumikat vizsgálta. Nem volt bukás, de az eredmények alapján jókora különbségek láthatóak.
2023.12.31. 15:23 Módosítva: 2024-01-03 13:36:26
Ha ez így folytatódik, hamar a múlt bánata lesz csak a hatótávszorongás.
A gyermekbiztonsági termékekre specializált BeSafe írt levelet a témában.
A német autóklub több biztonsági övterelőt tesztelt, amelyek eredménye szerint semmit sem érnek.
Két méretkategóriában hét, illetve négy gumi kapott jó osztályzatot a német autóklubtól. A forintosított árak 41 ezertől 65 ezerig terjednek.
Az ADAC szokásos téligumitesztjén három gumi elhasalt.
Rendhagyó videóban figyelmezteti az autósokat a kánikulára a műsorvezető.
A német autóklub, az ADAC adatai szerint a kevésbé mutatós színek viszik a prímet.
Elkészült az ADAC legfrissebb lerobbanási statisztikája. Benne beszédes eredményekkel a magyar autóparkhoz legközelebb álló autókról.
Íme az ADAC nyári gumi teszt rangsora, amelyet tovább szűkítettünk a közlekedésben legfontosabb szempont szerint.
2022. november 27., 12:20
Mindig vannak jó fogások, a gumiknál is érdemes körbenézni, mert ha szerencséd van, a gumicsere árát is meg tudod spórolni.
2022.10.17. 16:18 Módosítva: 2022-11-02 06:12:04
Olcsó megoldásnak látszik egy elektromos autót otthon tölteni, azonban jelentős veszteséggel, és így plusz költségekkel járhat. Az ADAC tesztje veszteségekre és elkerülésük módjára is rámutat.
A legtöbb téli gumi idén is megfelelt a célnak, de vannak, amelyeket nagy ívben kerülni kell.
Meglepő modellek is kerültek az ADAC lerobbanási statisztikájába. Totalcar Híradó.
Az aktuális Toyota Corolla és a C-HR rosszul szerepelt, a Suzukikkal nem volt sok baj, a német prémiumok pedig jó számokat hoztak.
Közösségileg csökkentenék az orosz kőolajimport-függőséget, 21 millió taggal még sikerülhet is.
A jó hír, hogy hétből egy sem bukott, sőt szégyenkeznie sem kell az eredmény miatt semelyiknek.
A drága alkatrészek hibája inkább fájdalmas, mint gyakori, jellemzően nem azok miatt maradnak az út mellett az autók.
Olcsó villanyautó, gázhajtás, magyar Cupra és brutális Mercedes a mai Totalcar Híradóban.
2022.03.24. 12:50 Módosítva: 2022-03-31 06:10:41
Környezetvédelemben a CNG-t a villanyautók sem tudták lenyomni, miközben a hibrid Porschét még dízel pickupok is előzik.
Sokkal egyszerűbb elvinni a kulcs nélkül nyitható és indítható autókat, mint a sima központi zárasokat.
ADAC nyárigumi-teszt, használt villany-Hyundai mindenesnek és egy kibertámadás, ami megbénított több autógyárat. Totalcar Híradó.
Kisautók, kompaktok és SUV-ok abroncsait vizsgálták idén, nagy bukás nem volt, de meglepetések igen.
Nálunk csak a szlovénok és a lengyelek tankolnak most kevesebbért, legalábbis a vizsgált országok közül.
Jó hír viszont, hogy 34-ből csak ez a kettő bukott meg. De vannak azért nagy különbségek a többiek között is.
2021. szeptember 9., 17:49
Nem ugyanúgy védi az autó a sovány, a kövér, az alacsony és a magas embereket. A tuti megoldás még nincs meg, de már van előrelépés.
2021. augusztus 17., 13:07
Kint 27 fok van. A leparkolt autóban fél óra múlva már 50 fok kínoz. Másfél óra múlva pedig 60.
Öt kihívó a gyári ellen, olcsótól a drágáig – ezért nem mindegy, melyiket használjuk.
Az ADAC tesztjére reagálva független szakértőkkel vizsgáltatták az ülést. Csak a címke tartalmazott naftalint, de lecserélték a beszállítót.
Nemcsak akkor kockáztatunk, ha nem használunk gyerekülést. Baj lehet abból is, ha rosszat választunk.
Nem a súlyos motorbajok, nem is a rejtélyes fantomhibák vezetik a listát. És persze az elektromos autókban sem a villanymotornak lesz baja.
A nyári gumik többsége jól használható, de kevés a kiemelkedő. Vannak viszont nagy bukták.
Ha forrástól a kerékig mérjük a kibocsátási értékeket, nagyon nem mindegy, milyen energiamixet veszünk figyelembe. Olvasónk átszámolta az ADAC tesztjét magyar viszonyokra.
Hiába hibrid, ha nagy és nehéz: helyükre kerültek a SUV-ok az Ecotesten.
Nagy különbségek vannak a gyerekülések között. Egyik sem tökéletes, de a legtöbb megóv a bajban.
Spoiler: biztonság terén az Alpinestars, a Dainese és a Held is megfelelt a teszten. Más fog dönteni.
2020. december 22., 07:14
A fogyasztás, a hatótáv és a károsanyag-kibocsátás után miért pont ezzel ne kamuznának? Pedig azt hinnénk, a számok nem hazudnak.
Teszten az "önvezető" rendszerek. Tartják a sebességet, a sávot, kormányoznak is ha kell. De melyik rendszer a legjobb? És hogyan csúszhat le a listán valamelyik csak a neve miatt?
Olvasónk, Anna gondosan szervizelt Grand Cherokee-jéről előzőleg két márkaszerviz is megállapította, hogy hibátlan. Aztán teljesen tönkrement a motorja.
2020. augusztus 25., 06:05
Sokan semmibe se nézik, mások pazarlásnak gondolnak minden egyéb megoldást. Csak a kompromisszum tűnik biztosnak.
2020. augusztus 4., 06:03
A komputerek egy része kevesebbet, másik része többet mutat, kevés köztük a pontos. Még márkán belül is nagy lehet a szórás.
Az elszabaduló rakomány akár sérülésveszélyt is jelenthet, sokan mégsem fordítanak figyelmet a rögzítésre.
Az idei teszteken a legtöbb autós gyerekülés jó minősítést kapott, és egy sem bukott. Mégis nagyok a különbségek.
Még mindig az akkumulátor adja fel leggyakrabban a harcot, de egyre csak zárkóznak a motorhibák is.
A nagy nevek mellé idén két kategóriában is felzárkózott egy-két kevésbé ismert márka. Itt a friss nyárigumiteszt.
Mintegy ötven autó közül a Kecskeméten gyártott CLA vizsgázott a legjobban a tavalyi törésteszteken.
A legjobb hat közé három különböző hajtással is be lehetett kerülni, de ezúttal is vannak meglepetések.
A dízelbotrány miatt 430 ezer vásárló perelte be az autógyártót. A VW peren kívül állapodna meg.